فرماندار اهواز گفت: تقسیم کار بین دستگاه‌ها و شرکت‌های مختلف به منظور ایجاد کمربند سبز در اطراف اهواز انجام شده و کارگاه‌های مورد نیاز در این خصوص نیز تشکیل شده است.

سید احمد موالی‌زاده  گفت: ایجاد کمربند سبز در اهواز یکی از برنامه‌های اولویت دار است و توسعه فضای سبز و افزایش کیفیت هوای این شهرستان بسیار موثر است. در اجرای این طرح معارضانی وجود دارد که در ابتدا باید این موضوع حل شود. 

او می‌گوید: شرکت فولاد خوزستان در ایجاد کمربند سبز اهواز نقش بسیار اثرگذاری دارد و تا کنون ۷۰ درصد تعهد خود را انجام داده است.

فرماندار اهواز با تاکید بر لزوم ایجاد مشوق برای جذب سرمایه‌گذار در اهواز ادامه داد: دریافت ۲۴ استعلام و مجوز برای انجام سرمایه‌گذاری در اهواز از جمله مواردی است که باعث شده تا سرمایه‌گذاران رغبتی بر سرمایه‌گذاری در این شهرستان را نداشته باشند.

موالی زاده با بیان اینکه مزیت‌ها و فرصت‌های خوبی در اهواز برای سرمایه‌گذاری وجود دارد افزود: سرمایه‌گذاری در چند بخش برای اهواز پیش‌بینی شده که شامل سرمایه‌گذاری در گردشگری، بومگردی و گردشگری آبی است.

وی گفت: سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری بسیار درآمدزا است و با توجه به اینکه اهواز یکی از مناطق مورد هدف زائران راهیان‌نور و اربعین حسینی است ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری اهواز وجود دارد.

فرماندار اهواز با ابراز گله‌مندی از نبود زیرساخت گردشگری در اهواز تصریح کرد: در این شهرستان بر توسعه و تقویت گردشگری آبی تاکید و برنامه‌ریزی شده و در حال فراهم‌سازی تمهیداتی در رودخانه کارون برای تقویت این صنعت در اهواز هستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۳۱ تير ۱۴۰۳
به داد منطقه برومی برسید و مناطق اطرافش که بوی حاصل از آتش سوزی زباله های شهری امان از ما بریده اس انواع بیماری جسمی نفسی و ریویی ب سراغمون اومده
لطفا دریابید منطقه برومی اهواز رو
آخرین اخبار