مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری یزد گفت: خرید ماشین آلات، ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی و کمپ‌های گردشگری برای در آمد زایی دهیاری‌ها ضروری است.

جواد شمس مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری یزد در جلسه تجلیل از دهیاران شهرستان میبد گفت: یکی از سیاست‌های دفتر امور روستایی، درآمد زایی و توانمندسازی دهیاری ها است.

وی با بیان اینکه درسال‌های گذشته اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و امسال هم سعی داریم این روند را ادامه دهیم افزود: سعی داریم با پرداخت تسهیلات خوبی که دراین حوزه وجود دارد؛ دهیاری‌های توانمند بسازیم.

شمس خرید ماشین آلات، ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی و کمپ‌های گردشگری را برای در آمد زایی دهیاری‌ها مهم و ضروری خواند و گفت: امیدواریم امسال با پرداخت تسهیلات کم بهره به دهیاران شاهد افزایش درآمد این عزیزان باشیم.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری یزد با بیان اینکه درحال حاضر دهیاران وابستگی شدیدی به اعتبارات دولتی دارند گفت: باید با تجهیز دهیاری‌ها به ماشین آلات با همکاری بخشداران و هدایت آنها به سمت پروژه‌های درآمد زا از جمله پروژ‌های تولیدی، نیروگاه‌های خورشیدی، گردشگری وابستگی آنها را به اعتبارات دولتی کمتر کنیم.

شمس افزود: ۳۷۴ دهیاری درسطح استان وجود دارد که درسال گذشته بیش از ۷۰ دستگاه ماشین آلات به این دهیاری‌ها از طریق تسهیلات کم بهره تحویل داده شده است و امسال هم پیش بینی می‌شود به همین تعداد ماشین آلات به دهیاران تحویل داده شود.

در پایان این جلسه از دهیاران مناطق شهری و روستایی شهرستان میبد تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار