کارشناس سیاست خارجی درباره حمله پهپادی یمن به رژیم صهیونیستی نکاتی را بیان کرد.

صباح زنگنه کارشناس سیاست خارجی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به حمله پهپادی یمن به رژیم صهیونیستی بیان کرد: یمنی‌ها تا زمانی که جنگ در غزه بر علیه فلسطینی‌ها تمام نشده است حمله‌ها را ادامه می‌دهند. چه به تل آویو و چه در ایلات و چه در سایر مناطق. این بار شاهد حمله به تل آویو بودیم که نشان دهنده جدیت یمن و نیرو‌های حامی آن‌ها بود. تنها راه توقف این حمله‌ها توقف جنگ اسرائیل علیه غزه است.  

وی افزود: حمله پهپادی یمن به اسرائیل پیشرفته‌تر بودن روش‌های یمنی‌ها و ضعف و ناتوانی سیستم هوایی رژیم اسرائیل را نشان داده است. این مسافت طولانی که طی شد و حمله دقیقی که انجام شد نشان قدرت عبور از شبکه‌ها و انواع ابزار آلات دفاع هوایی اسرائیل است.

زنگنه خاطر نشان کرد: اسرائیل غالبا به توان هوایی خود معروف بود و ادعای این را داشت که دارای گنبد آهنین و سایر ابزار دفاعی است و در مقابله با حملات به سرزمین‌های اشغالی قدرتمند است، اما با این عملیات ادعای اسرائیل به توانمندی‌هایش در جنگ زیر سوال رفت باید دید که چه تحولاتی در منطقه و در رژیم صهیونیستی پیش خواهد آمد و اختلاف‌هایی را شاهد باشیم که در درون کابینه رژیم صهیونیستی گریبان گیر این رژیم خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار