سید رضا صدرالحسینی کارشناس مسائل بین‌الملل درباره حمله پهپادی یمن به رژیم صهیونیستی نکاتی را بیان کرد.

سید رضا صدر الحسینی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره حمله پهپادی یمن به رژیم صهیونیستی بیان کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که ارتش ملی یمن به نفع مردم مظلوم و مقتدر غزه در طول ۴ ماه گذشته انجام داده ضربات سهمگینی بوده که به پیکره نظامی و اقتصادی رژیم صهیونیستی وارد کرده است و در تمام بیانیه‌های ارتش ملی یمن موضوعی مبنی بر اینکه در صورت توقف جنایات رژیم صهیونیستی آنها نیز عملیات را بر علیه رژیم صهیونیستی  متوقف خواهند کرد به چشم می‌خورد.

وی ادامه داد: با توجه به استمرار جنایات رژیم صهیونیستی در غزه سحرگاه جمعه، پهپادی بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر راه را پیمود و از مجموعه فراوان پدافند‌های هوایی رژیم صهیونیستی که غرب و به ویژه آمریکا در اختیارش قرار داده بود عبور کرده و به یکی از مراکز حیاتی رژیم صهیونیستی که در ۱۰۰ متری سفارت آمریکا در قلب تل آویو قرار داشت حمله سهمگینی را انجام داد. این پهپاد در حقیقت پیامی را به آمریکا ارسال کرده است مبنی بر اینکه در صورت افزایش حمایت از رژیم صهیونیستی منافع آمریکا نیز در خطر است.

صدر الحسینی افزود: در واقع نتانیاهو که منتظر روی کار آمدن ترامپ و تشدید حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی بود اکنون این پیام را به خوبی دریافته است که در هر حال در صورت تداوم جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه ضربات سهمگین تری به منافع رژیم صهیونیستی و حامیان او وارد خواهد شد. باید توجه کرد که علیرغم تداوم جنگ در غزه میادین مختلف مقاومت هم سطح اقدامات خود را بر علیه رژیم صهیونیستی افزایش داده و در تلاشند تا توقف این جنایت را از جانب رژیم صهیونیستی مشاهده کنند.

این کارشناس مسائل غرب آسیا در پایان خاطر نشان کرد: این حمله همه معادلات منطقه‌ای را به نفع مقاومت تغییر داد و در صحنه نبرد که سرزمین فلسطین بود هم توانست توازن قدرت را به نفع مقاومت فلسطین افزایش دهد. این اقدام توانست توازن قوا و یا توقف و یا فرسایشی شدن جنگ غزه را به گونه‌ای مثبت به نفع مقاومت تغییر دهد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۳۱ تير ۱۴۰۳
بشین بابا. میشه بزاری یه ذره آب خوش از گلومون بره زیر؟ چکار به آمریکا داری؟ یمن زده به توچه؟ به ایران چه؟
آخرین اخبار