مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی از ارائه ماهانه حدود ۱۰۰ هزار خدمات سرپایی رایگان به بیماران و مراجعه‌کنندگان خبر داد.

سعید صدرمنش گفت: مراجعه به مراکز درمانی تامین اجتماعی در استان بسیار بالا بوده و ضریب اشغال تخت‌ها نیز ۷۵ درصد است.
وی افزود: به طور میانگین ماهانه حدود هزار بستری رایگان در بیمارستان بجنورد انجام می‌شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گفت: در این راستا بخش اورژانس بیمارستان بجنورد در حال به روزرسانی بوده و هتلینگ آن نیز انجام می‌شود، این طرح از ابتدای سال گذشته آغاز شده و اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
صدرمنش ادامه داد: طرح انبار دارویی نیز که در مواقع بحران برای ذخیره دارو نقشه بسیار ویژه‌ای دارد، از سال گذشته آغاز شده و حدود ۸۰ درصد پیشرفت دارد که تلاش می‌کنیم تا پایان ۶ ماهه نخست امسال به بهره‌برداری برسد.
وی تاکید کرد: سال گذشته ۸۰ نفر پزشک متخصص داروساز پرستار ماما و... به کادر درمان تامین اجتماعی در استان افزوده شد و امسال نیز ۴۷ نفر به آنها اضافه می‌شود.
صدر منش با اشاره به اینکه ضریب اشغال تخت‌های بیمارستان از ۴۸ به ۷۵ درصد رسیده است، اظهارکرد: جراحی‌های بزرگ در تامین اجتماعی استان ۱۹ درصد افزایش پیدا کرده و سال گذشته ۶ هزار و ۷۲۱جراحی انجام شد که جراحی‌های مغز و اعصاب و تعویض مفصل زانو نیز به خدمات ما افزوده شده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی به نوبت دهی برای خدمات و مراجعه بیماران اشاره کرد و گفت: با هدف ارائه خدمات بهتر خط ۳۱۳۰ به صورت استانی با ظرفیت ۹۰ خط ایجاد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.