جنبش حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که اقدام احمقانه رژیم صهیونیستی در حمله به الحدیده آغاز مرحله جدیدی از درگیری منطقه‌ای است.

جنبش حزب الله لبنان شنبه شب در بیانیه‌ای با اشاره به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به الحدیده یمن اعلام کرد که اقدام احمقانه این رژیم، آغاز مرحله جدیدی از درگیری منطقه‌ای است.

به گزارش نقل از المنار، در بیانیه جنبش حزب الله لبنان آمده است: حمله به یمن، تکمیل کننده تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن و در ادامه محاصره مداوم و چند ساله این کشور است.

جنبش حزب الله لبنان افزوده است: این حمله، مهر تائیدی بر اهمیت بالای جبهه‌های پشتیبانی محور مقاومت در سراسر منطقه است.

در ادامه این بیانیه، آمده است: حمله (رژیم) اسرائیل، قطعا باعث خواهد شد که دولت و ملت یمن در کمک به مردم غزه مصمم‌تر شوند و رهبران یمنی، بصیرت، شجاعت و قدرت لازم را دارند تا برای ایجاد بازدارندگی در برابر این دشمن و همپیمانان منطقه‌ای و بین‌المللی آن، اقدامات مناسب و ضروری انجام دهند.

حزب الله لبنان در پایان این بیانیه، می‌افزاید: ما از ملت یمن و مواضع تاریخی این کشور در حمایت از ملت فلسطین حمایت خواهیم کرد.

رسانه‌های یمنی اعلام کردند، هواپیما‌های رژیم اشغالگر در این حمله یک مخزن نفت را هدف قرار داد که منجر به وقوع آتش سوزی گسترده‌ای در مناطق اطراف آن شد.

رسانه‌های یمنی گزارش دادند که این حمله با استفاده از جنگنده‌های اف ۳۵ صورت گرفته است.

یک مقام آمریکایی در گفتگو با وبگاه عبری واللا، حمله جنگنده‌های اف ۳۵ اسرائیلی به الحدیده را تائید کرد و این حملات را در واکنش به حمله پهپادی به تل‌آویو برشمرد.

به گفته این مقام آمریکایی، حمله توسط رژیم اسرائیل و در پاسخ به حمله پهپادی روز گذشته (جمعه) یمن به تل آویو صورت گرفت.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار