مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان از برگزاری جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی گرامیداشت هفته ملی مهارت در استان خبر داد.

جلیل شهریاری گفت: با توجه به اهمیت مقوله مهارت افزایی برای رشد و شکوفایی چرخه تولید، اشتغال و اقتصاد کشور و در پی آن ارتقاء سطح کیفی زندگی خانواده‌ها، جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی گرامیداشت «هفته ملی مهارت» و با همکاری مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج برگزار می‌شود.

وی افزود: در عصر حاضر فناوری هوش مصنوعی ابزار‌های متنوعی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد که در صورت استفاده صحیح، آگاهانه و تخصصی از آن، می‌توان با تولید و نشر آثار هنری، به رشد تولید داخلی، اشتغال و بهبود اقتصاد اقشار مختلف کشور کمک شایانی کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی با موضوعاتی نظیر؛ مهارت آموزی منجر به معیشت‌های جایگزین در مناطق خشک، مهارت آموزی و کاهش فقر، مهارت و اعتقاد به توانمندی‌های داخلی، مهارت و امید به آینده، مهارت و فرصت‌های شغلی، اهمیت مهارت آموزی و کسب و کار، مهارت آموزی و گردشگری، اهمیت مهارت آموزی در توسعه صنعت، مهارت آموزی و اشتغال زنان خانه دار، مهارت آموزی و توسعه سواحل مکران، مهارت آموزی در استفاده از ظرفیت‌های مرزی و توسعه اشتغال در قالب تصویر برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره به سه اثر برگزیده به ترتیب ۵۰ میلیون ریال،۴۰ میلیون ریال و ۳۰ میلیون ریال تعلق می‌گیرد.

شهریاری بیان کرد: دغدغه‌مندان و علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره، باید حداکثر ۶ اثر تولید شده با هوش مصنوعی خود را به آدرس masih_sharify در پیام‌رسان‌های داخلی تا ششم مردادماه سالجاری ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار