مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: ۵ مرکز استخراج رمز ارز با ۱۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در سطح استان کشف شد.

طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: ۵ مرکز استخراج رمز ارز با ۱۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در پی گزارش‌های مردمی و با حکم قضایی کشف شده است.

وی اضافه کرد: بعد از دریافت گزارش‌های مردمی، ماموران انتظامی به همراه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق به محل‌های مورد نظر اعزام شدند که در جریان این بازرسی‌ها این مراکز کشف شدند.

وی ادامه داد: نظارت بر مناطق مشکوک و پرمصرف برق به ویژه در ایام پیک بار تابستان ۱۴۰۳ به صورت مستمر و جدی ادامه دارد تا از هرگونه سوء استفاده احتمالی و فشار مضاعف بر شبکه و به خطر انداختن تامین برق پایدار برای مردم پیشگیری شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی اظهار کرد: نظارت‌ها برای کشف و جمع آوری ماینر‌های غیرمجاز تا پایان شهریور ماه امسال ادامه دارد.

به گفته کیامهر، شهروندان آذربایجان‌غربی می‌توانند در صورت اطلاع از این مراکز، موضوع را از طریق تماس با شماره ۰۹۰۱۸۳۹۳۸۵۸ به حراست و یا همکاران دفتر روابط عمومی به شماره ۳۱۱۰۴۲۷۷-۰۴۴ اطلاع داده و علاوه بر یاری رساندن به خادمان خود در صنعت برق برای تأمین برق پایدار، پاداش معرفی مراکز استخراج غیرمجاز را به ازای هر دستگاه ماینر یک میلیون تا سقف ۲۵ میلیون تومان دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.