رکورددار دو سرعت ایران گفت: قطعا بهترین‌های ١٠٠ متر دنیا در المپیک پاریس حاضر خواهند شد و این مسابقات جذاب است.

حسن تفتیان  المپین دوومیدانی کشورمان  و رکورددار دو سرعت کشورمان اظهار کرد: دو ١٠٠ متر مهم‌ترین رشته در رقابت‌های دوومیدانی المپیک ٢٠٢۴ پاریس است و از صمیم قلب باعث افتخار است که نماینده کشور عزیزم باشم و به همین منظور تمام تلاشم را خواهم کرد تا با انگیزه، قدرت و با استفاده تمام تجربیاتم در طول این سال‌ها نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم. از اینکه برای سومین بار در مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان به عنوان نماینده کشورم حضور دارم بسیار خوشحال هستم.  

قهرمان ١٠٠ متر آسیا ادامه داد: همچنین از تمام مردم خوب کشورم می‌خواهم تا نه تنها برای من بلکه برای کل کاروان ایران دعا کنند و انرژی خوب خود را به ما منتقل کنند تا به بهترین نتایج برسیم.  همین‌طور بسیار خوشحالم که خانم فرزانه فصیحی به‌عنوان نماینده بانوان کشورمان در دو ١٠٠ متر این میدان مهم حضور دارد و خسته نباشید عرض می‌کنم به تمامی هم تیم‌های خودم که بسیار تلاش کردند و رویای حضور در المپیک را داشتند و حالا به واسطه مراحل و شرایط سخت برای رسیدن به ورودی و یا رنک المپیک موفق به حضور نشدند و امیدوارم دست از تلاش برندارند و در المپیک بعدی حضور داشته باشند.

تفتیان خاطرنشان کرد: قطعا بهترین‌های ١٠٠ متر دنیا در المپیک پاریس حاضر خواهند شد و این مسابقه یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های سال جاری خواهد بود، من امیدوارم با رسیدن به مراحل بعد و رقابت در کنار بهترین‌های جهان بتوانم مردم کشورم را خوشحال کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار