مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از انجام بیش از ۲۸ هزار مورد آزمون کلرسنجی آب با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای مشترکین شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

ابوالفضل رحیمی گفت: با هدف بهبود وضعیت کیفی آب آشامیدنی مشترکین، در این مدت علاوه بر آزمون کلر سنجی بیش از ۳۰ هزار مورد آزمون میکروبی و کدورت سنجی و همچنین عملیات شستشوی شبکه و خط انتقال آب شرب به طول ۶۲ کیلومتر انجام شد. 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: اجرای بیش از ۱۶۰۰ متر عملیات توسعه شبکه و خط انتقال آب شرب، اجرای بیش از ۶۵۰۰ متر اصلاح شبکه و خط انتقال، واگذاری و فروش ۵۳۲ فقره انشعاب جدید و بازرسی چشمی شبکه آب به طول ۱۲۱ کیلومتر از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است.

رحیمی در ادامه گفت: تعویض ۳۶۲ مورد کنتور خراب مشترکین، اصلاح و استاندارد سازی ۱۹ رشته انشعاب و بیش از ۷۰۰ مورد رفع حوادث خط انتقال و انشعابات مشترکین در راستای جلوگیری از هدر رفت آب را از دیگر فعالیت‌های این امور در سه ماه اول سال عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: اجرای عملیات ویدئومتری ۴ حلقه چاه آب شرب، ۳۵ مورد تعمیر دستگاه کلر سنج، تعویض ۴ دستگاه الکتروپمپ و بازسازی ۳ مورد تجهیزات خطوط انتقال آب شرب از دیگر فعالیت‌های این امور در مدت مذکور بوده است.

این مقام مسئول گفت: بیش از ۵۳۰۰ مترمکعب آب شرب به صورت سیار به مناطق دچار تنش آبی شهرستان گنبد کاووس در راستای رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی تحویل داده شده است.

برچسب ها: آب و فاضلاب ، کلرسنجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.