چندین هوادار از کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به دلیل اتفاقات پیش از فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۴ شکایت کردند.

دیدار فینال رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۲۴ در آمریکا و بین تیم ملی آرژانتین و تیم ملی کلمبیا برگزار شد و این شاگردان لیونل اسکالونی بودند که موفق شدند با تک گل لائوتارو مارتینز در دقیقه ۱۱۲ وقت اضافه دوم به پیروزی برسند و جام قهرمانی را برای دومین بار متوالی از آن خود کنند. 

این بازی با بیشتر از یک ساعت تاخیر آغاز شد و دلیل این تاخیر این بود که هواداران تیم ملی کلمبیا قصد داشتند بدون بلیت وارد ورزشگاه شوند و این در حالی بود که ماموران و نیرو‌های امنیتی حاضر در اطراف ورزشگاه در مهار و برخورد با آنها ناتوان بودند و به مشکل خوردند.

تصاویر ناراحت کننده منتشر شده از هواداران در بیرون از ورزشگاه واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت و انتقاد‌های زیادی را از مدیران کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی و همچنین مسئولان برگزاری بازی مطرح کرد که حالا به نظر می‌رسد برای آنها دردسرساز شده است.

حالا رسانه‌های برزیلی و ESPN خبر داده‌اند که صد‌ها نفر شکایت‌هایی را علیه کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی مطرح کرده‌اند که در آن خواهان دریافت غرامت ۱۰۰ هزار دلاری هستند و این اتفاق ممکن است دردسر‌های جدی را برای این کنفدراسیون به دنبال داشته باشد. پیش از این پلیس میامی از بازداشت ۲۷ نفر و رسیدگی پزشکی به ۱۱۶ مصدوم خبر داده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار