در ایام ماه محرم با هدف هدایت نذورات مردمی به سوی نیازمندان، ۷۲ دیگ غذای گرم به نیت ۷۲ شهید دشت کربلا، طبخ و بین نیازمندان توزیع کرد.

جمال شیبه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان گفت: در پویش اطعام حسینی با مشارکت خیران که در کمیته امداد شرق اهواز برگزار شد، ۷۲ دیگ غذای نذری به نیت شهدای کربلا پخته شده و میان نیازمندان توزیع گردید.  

 او افزود: این غذا‌های نذری در قالب پویش اطعام حسینی با مشارکت خیران، مردم نیکوکار، تهیه و میان نیازمندان توزیع شد.

آقای شیبه اضافه کرد: این آشپزخانه با همت کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب طرح اطعام و احسان حسینی، کمیته امداد شرق اهواز و مراکز نیکوکاری، فعالیت و به مردم نیازمند منطقه ارائه خدمت می‌کند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان با اشاره به تداوم پویش اطعام حسینی تا پایان ماه محرم و صفر گفت: اطعام حسینی در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم همچنین بسته‌های معیشتی میان نیازمندان با مشارکت مراکز نیکوکاری و کمک‌های مردم خیر استان اجرا می‌شود.

این مقام مسئول در خصوص راه‌های کمک رسانی توضیح داد: مردم می‌توانند از طریق، شماره گیری کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* و همچنین سایت www.emdad.ir در این طرح مشارکت کنند، ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار