خطیب جمعه اراک با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: دولت آینده آمریکا دلش برای ملت ایران نمی‌سوزد و فقط به دنبال منافع خود خواهد بود.

امام جمعه اراک در خطبه‌های امروز نماز جمعه در مصلی بیت‌المقدس اراک، با اشاره به سابقۀ این کشور در ریختن میلیون‌ها تن بمب بر سر مردم عراق و افغانستان افزود: جنایات آمریکا در تاریخ ثبت شده است و ما باید ضریب مراقبت را افزایش دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیسیتی در فلسطین همچنان این کشور را مسئله اصلی جهان اسلام و دولت منتخب ایران دانست و گفت: جهان نباید نظاره‌‎گر ظلم به ملت مظلوم فلسطین باشد.

او ادامه داد: در آخرین رخداد سامانه نظامی رزمندگان یمنی شب گذشته تل‌آویو را هدف قرار داد و پهباد‌ی از این کشور غیور موفق شدند از فاصله چند هزار کیلومتری از لایه حفاظتی رژیم صهیونسیتی عبور کرده و در تل آویو عملیات انجام دهد.
خطیب جمعه اراک با اشاره به اینکه رژیم صهیونسیتی در دو روز گذشته منطقه امنی که مردم مظلوم فلسطین تجمع داشتند را به خاک و خون کشید گفت: باید در برابر دشمنان و در رأس آن رژیم صهیونسیتی بیدار و آماده بود و نباید به آنها اجازه هیچ حرکتی داده شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با اشاره به تلاش‌های رئیس جمهور منتخب برای تشکیل کابینه دولت گفت: دولت منتخب در جبهه داخلی با آمادگی بالا چه در زمینه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و همچنین در انتصاب وزرا، استانداران معاونان دقت کند.
امام جمعه اراک در ادامه به موضوع آلودگی هوای اراک اشاره کرد و گفت: مدیران دستگاه‌ها و نهاد‌هایی که باید اقداماتی در کاهش آلودگی هوای اراک انجام می‌دادند جوابگو باشند.

او عنوان کرد: سال‌ها از شروع عملیات اجرایی آندسازی کارخانه آلومینیم سازی اراک می‌گذرد و خبری از راه اندازی طرح جدید و تحولی در این شهر ایجاد نشده است.
خطیب جمعه اراک در ادامه توسعۀ درختکاری در منطقه گردشگری چپقلی و میقان را زمینه ساز کاهش آلودگی هوای اراک دانست.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با قدردانی از حضور چشمگیر مردم استان مرکزی در عزاداری‌های محرم و رونق خیمه‌ها و موکب‌های حسینی، بروز بعضی رفتار‌های ناهنجار در بعضی هیأت‌های عزاداری را محکوم کرد.

برچسب ها: نماز جمعه ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.