رئیس کل دادگستری استان گلستان از آغاز رسیدگی به پرونده «عرضه خارج از شبکه آرد» به دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلال گران در نظام اقتصادی کشور مستقر در گلستان از ۳۰ تیر خبر داد.

حیدر آسیابی با بیان این که این پرونده ۱۵ متهم دارد ، گفت: این افراد از طریق تبانی با بعضی از صاحبان کارخانه‌های آرد و تعدادی از نانوایان متخلف، آرد یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای را در بازار آزاد می‌فروختند و از این راه عواید زیادی کسب کردند و سبب اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور شدند.

وی افزود: متهمان طی مدت فعالیت مجرمانه خود، ۲ میلیون کیسه آرد یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای را از شبکه توزیع، خارج کردند که با تلاش سربازان گمنام امام زمان عج در اداره کل اطلاعات استان، شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با تلاش شبانه روزی دادستان مرکز استان و بازپرس پرونده، ابعاد مختلف این پرونده بررسی و پس از تکمیل تحقیقات، کیفرخواست متهمان صادر و به دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلال گران در نظام اقتصادی کشور مستقر در گلستان، ارجاع شد.

 آسیابی افزود: از روز شنبه ۳۰ تیر رسیدگی به این پرونده ۴۴ جلدی با بیش از ۸ هزار صفحه در استان آغاز می‌شود.

این پرونده پنجمین پرونده‌ای است که در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلال گران در نظام اقتصادی کشور مستقر در گلستان، رسیدگی می‌شود.

برچسب ها: دادگستری ، اخلاگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.