نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان گفت: وزیران و مدیران منتخب دولت چهاردهم باید از افراد مومن، انقلابی و کاربلد باشند.

امام جمعه کاشان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: در پیشنهاد وزیران از طرف رییس جمهور منتخب باید شاخصه‌های مورد نظر رهبر معظم انقلاب مورد توجه قرار گیرد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی  با اشاره به ویژگی‌های مدیران، افزود: آنها نباید به آمریکا اعتماد کنند.

امام جمعه کاشان با اشاره به آرای مردم به سعید جلیلی و مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: مردم رای دادند تا شخص رییس جمهور اسباب سعادت مادی و معنوی آنها را فراهم کند.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: پیامی که سید حسن نصرالله به رییس جمهور منتخب کشورمان داد و پاسخ مسعود پزشکیان به وی خوب بود، زیرا قاطعانه از مقاومت حمایت کرد.

اوادامه داد: یادداشت رییس جمهور منتخب و موضع وی در قبال چین، روسیه، اروپا و آمریکا نیز مطلوب و قابل تحسین بود، زیرا در آن گفته شده است که یادمان نمی‌رود در روز‌های سخت، روسیه و چین به ما کمک کرده و آمریکا و اروپا در جریان برجام بدعهدی کردند.

امام جمعه کاشان  با اشاره به مرگ رضاخان در سال ۱۳۲۳، خاطرنشان کرد: انگلیسی‌ها سال ۱۳۲۰ بعد از اشغال ایران توسط متفقین، حکومت را به محمدرضا پهلوی تحویل دادند و رضا خان را تبعید کردند و این عاقبت نوکری استکبار است.

او  بیان کرد: قتل عام عشایر لرستان و مردم مشهد در مسجد گوهرشاد، شهادت آیت الله مدرس، تبعید کمال الملک، مقابله با عزاداری امام حسین (ع) و کشف حجاب از جمله جنایت‌های رضاخان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.