طبق نتایج یک نظر سنجی بیشتر دموکرات‌ها معتقدند هریس جایگزین کاملا خوبی برای بایدن خواهد بود.

یک نظرسنجی جدید از مرکز تحقیقات روابط عمومی AP-NORC در روز جمعه نشان داد که اکثریت دموکرات‌ها معتقدند معاون رئیس جمهور کامالا هریس به عنوان رئیس جمهور عملکرد خوبی خواهد داشت.

بر اساس یافته ها، از هر ۱۰ دموکرات، ۶ نفر معتقدند که کامالا هریس رئیس جمهور خوبی خواهد بود. در همین حال، از هر ۱۰ دموکرات، ۲ نفر فکر می‌کنند که او نمی‌تواند، و ۲ نفر از هر ۱۰ نفر دیگر می‌گویند که به اندازه کافی سخنوری نمی‌دانند.

نتایج با افزایش نگرانی‌ها در مورد نامزدی بایدن برای ریاست جمهوری به دست آمد. پیش از این، گزارش شده بود که بایدن پس از پایان کنوانسیون ملی جمهوری خواهان (RNC) اعلامیه مهمی را انجام دهد.

بر اساس نظرسنجی عمومی انجام شده توسط مرکز تحقیقات NORC، حدود ۷۰ درصد آمریکایی‌ها معتقدند که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا باید به مبارزات انتخاباتی خود پایان دهد و به حزب دموکرات اجازه دهد تا نامزد دیگری را برای رقابت ریاست جمهوری معرفی کند.

تلاش‌های دموکرات‌ها برای متقاعد کردن جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای کناره‌گیری از نامزدی خود از انتخابات ریاست‌جمهوری به‌طور خصوصی، با وجود اینکه کمتر درخواست‌های آشکاری برای کنار گذاشتن او وجود دارد، ادامه دارد.

درخواست‌ها برای جستجوی فوری یک نامزد جدید دموکرات پس از مناظره انتخاباتی آغاز شد، زمانی که بایدن با رخوت، سردرگمی و عدم تمرکز حضار را شوکه کرد، که بسیاری آن را نشانه‌ای از افول سالخورده رئیس دولت ۸۱ ساله می‌دانستند.

اکنون سیاستمداران و روزنامه نگاران می‌گویند که دموکرات‌ها ممکن است از معرفی بایدن خودداری کنند. او در عین حال می‌گوید که قصد دارد در رقابت باقی بماند و تا آخر پیش برود و می‌گوید کاندیدایی بهتر از او وجود ندارد.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار