مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از ارائه خدمات فرهنگی، مناسبتی و مذهبی به بیش از ۴١ هزار عزادار در دهه اول محرم خبر داد.

 رضا فلاح  گفت: همزمان با فرار رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری و عزاداری ابا عبدالله الحسین، جوانان داوطلب این جمعیت با حضور در برنامه‌های مذهبی به عزاداران حسینی خدمت رسانی کردند.

وی با اشاره به بهره وری ۴١ هزار و ۴٣٣ عزادار از خدمات داوطلبانه جوانان هلال احمر افزود: ١٣ هزار و ٩٠٨ نفر از خدمات ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌ها بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به عزاداری هیات علی اکبر (ع) جوانان هلال احمر در شهرستان‌های بم، انار و رفسنجان خاطرنشان کرد: ١٠ هزار و ٩١٨ نفر از مراسم‌های مذهبی این هیئت‌ها بهره‌مند شدند.

فلاح با اشاره به خدمات تیم‌های سیار سحاب در برنامه‌های مذهبی تصریح کرد: ١۵ هزار و ۵٧۴ نفر از خدمات بهداشتی و سلامت این تیم‌ها بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در ادامه با اشاره به راه اندازی فضای دوستدار کودک در حاشیه برنامه‌های مذهبی افزود: اعضای تیم سحر به یک هزار و ٣٣ کودک خدمات فرهنگی و آموزشی متناسب با ایام محرم و عزاداری ارائه کرده اند.

لازم به ذکر است این برنامه‌ها در شهرستان‌های کرمان، انار، فهرج، رفسنجان، رودبار جنوب، ریگان، منوجان، بافت، بم، عنبرآباد، رابر، زرند و شهر‌های ماهان و راین اجرا شده است.

برچسب ها: هلال احمر ، عزاداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار