سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: طی دو سال اخیر خیلی سختی کشیدیم و امیدوارم مزد این سختی‌ها را در المپیک بگیریم.

مینو مداح  به تشریح شرایط ۲ بانوی المپیکی تکواندوی ایران پرداخت و اظهار داشت: تکواندوکاران ۱۲ مرداد راهی پاریس خواهند شد. مبینا نعمت‌زاده ۱۶ مرداد و ناهید کیانی ۱۷ مرداد در المپیک به میدان می‌روند. خوشبختانه آنها در ۲ روز متفاوت مبارزه می‌کنند که این امتیاز خوبی برای ما تلقی می‌شود.

وی افزود: همه چیز عالی است و تا روز اعزام همین روند را ادامه می‌دهیم تا این دو تکواندوکار با بهترین شرایط راهی پاریس شوند. از حجم تمرینات کاسته شد و شدت را بالا برده‌ایم تا مبینا و ناهید به اوج آمادگی برسند.

سرمربی موفق تکواندو بانوان ایران، بیان کرد: المپیک بالاترین سطح مسابقات در تمام دنیاست و بنابراین تمامی ورزشکاران حاضر در این رویداد، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

مداح با بیان اینکه در دو وزن جایی برای خطا کردن نداریم، تصریح کرد: تا جایی که مقدور بود، حریفان آنالیز شدند و بچه‌های ما می‌دانند در چه شرایطی قرار می‌گیرند و باید تمام توان خود را به کار بگیرند.

وی عنوان کرد: همه چیز را مهیا کردیم و دیگر خود بازیکنان باید در روز مسابقه هرچه دارند را رو کنند تا دل مردم شاد شود. امیدوارم ما نیز در کادر فنی، مزد زحمات‌مان را با موفقیت بچه‌ها، ببینیم.

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه به هر دو شاگردش برای موفقیت در پاریس امیدوار است، توضیح داد: باور کنید حتی یک درصد، شانس کسی را بیشتر نمی‌دانم. ناهید و مبینا چیزی از حریفان کم ندارند و این مساله را در دو سال اخیر ثابت کرده‌اند.

مداح با بیان اینکه در دو سال اخیر خیلی به ما در کادر فنی سخت گذشت، گفت: وقتی می‌گویم خیلی سخت گذشت، یعنی یک دنیا حرف پشت سر این جمله است. خوشبختانه با تلاش و حمایت فدراسیون این سختی را پشت سرگذاشتیم و حالا به مدال المپیک امید زیادی داریم.

وی افزود: اکنون کیانی و نعمت‌زاده در جایی ایستاده‌اند که هر دو می‌توانند به مدال برسند. به‌عنوان سرمربی تیم، واقعا به فینالیست شدن هر دو نفر امیدوارم.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان، عنوان کرد: همیشه مربیان بیشترین فشار را تحمل می‌کنند تا بازیکنان از لحظ بدنی، فنی و روحی به بهترین شرایط برسند. امیدوارم خداوند به تیم ما عنایت کند تا بتوانیم در پاریس روز‌های خاطره‌انگیزی برای تکواندو و ورزش ایران رقم بزنیم.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار