استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اوقات فراغت دانش آموزان فرصت خوبی است که بتوانیم از آن استفاده و باید با راهبری درست از استعداد جوانان و نوجوانان بهره‌گیری کنیم.

محمد کرمی  در جلسه با مدیرکل و معاونین اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه خداوند متعال در خلقت هر یک از موجودات حکمتی نهاده است، اظهار کرد: استفاده از فناوری‌های الهی ضرورت دارد، همچنین قرآن به عنوان کلام الهی سرشار از علوم و فناوری‌های گوناگون است که باید با فراگیری دانش از این علوم نهفته در این کتاب مقدس استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه واقعه عاشورا سراسر درس آزادی و مردانگی برای ما است، افزود: امام حسین (ع) برای احیا و حفظ اسلام و خون شهدا به میدان آمده بود و با خون خود و یارانش اسلام را جانی تازه بخشید.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امام حسین (ع) در واقعه عاشورا با خدا معامله کرد و کسی که با خداوند عهد ببندد در جوار حق مشعوف خواهد بود.

وی بیان کرد: شهرک‌های صنعتی باید گسترش پیدا کند و در کنار هر یک از صنایع فرآوری معادن باید یک شهرک صنعتی شکل بگیرد تا علاوه بر برطرف کردن نیاز این صنعت تولید افزایش پیدا کرده باشد.

کرمی تاکید کرد: دانشگاه به عنوان مرکز تولید علم باید به یاری دستگاه‌های اجرایی و طرح‌های عمرانی بیاید به گونه‌ای که تمام مراکز تولیدی با دانشگاه در ارتباط باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار