رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: دفتر دبیرخانه مجمع نمایندگان استان در محل ساختمان شماره ۲ اتاق بازرگانی مشهد مستقر شده است تا وکلای مردم بتوانند تمام قد در خدمت اقتصاد و تولید استان باشند.

محسن زنگنه رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: این برای نخستین بار است که مجمع نمایندگان استان در مجلس دارای یک دبیرخانه و محل رسمی می‌شود که باید از اتاق بازرگانی بابت این موضوع قدردانی کرد.

او به ابلاغ برنامه هفتم توسعه کشور بعد از ۲ سال تاخیر اشاره کرد و افزود: لازم است برش استانی برخی از فصول این برنامه که مرتبط با حوزه‌های کشاورزی، صنعت و معدن و تجارت است، تهیه شود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسائل اقتصادی پیچیده است و گاهی در ستاد تنظیم بازار یا شورای قیمت‌گذاری یا مجامع مشابه دیگر تصمیماتی برای کل کشور گرفته می‌شود تا مشکلی از بخشی را حل کند، اما از محل این تصمیم به چند بخش کوچک اقتصادی دیگر خساراتی وارد می‌شود که بعضا به چشم هم نمی‌آید.

زنگنه بیان کرد: شاید اصل یک تصمیم در آن شورا یا ستاد خیلی درست باشد، اما در خارج از آن شورا این تصمیم تبعات منفی دارد، پیشنهاد می‌شود که در زمان اتخاذ یک تصمیم، استعلامات فرابخشی آن نیز مورد توجه قرار گیرد تا به بخش‌های خرد اقتصادی آسیب وارد نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار