رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: واژگونی یک دستگاه سواری در ابتدای جاده همدان - تهران و مجاور شهرک صنعتی بوعلی ۲ کشته و سه مجروح برجا گذاشت.

محمد رضا شکوهی گفت: پس از دریافت خبر این سانحه رانندگی، آمبولانس‌های مستقر در ایستگاه جورقان و کوریجان به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: ۲ سرنشن شامل یک مرد و زن در دم جان باختند و سه سرنشین دیگر به علت شدت جراحات وارده مصدوم و به مرکز درمانی منتقل شدند.

جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: سواری پژو ۲۰۷ که از تهران به سمت همدان در حال تردد بود ساعت یک بامداد در فاصله هشت کیلومتری میدان فرودگاه واژگون شد.

سرهنگ ارسلان سرمدی با بیان اینکه خستگی و خواب آلودگی راننده سواری پژو عامل واژگونی سواری بوده است اضافه کرد: واژگونی ۴۷ درصد از سوانح جاده‌ای این استان را تشکیل می‌دهد که از میانگین کشوری سه درصد بیشتر است.

وی بیان کرد: ۶۰ درصد از سوانح رانندگی در ۳۰ کیلومتر ورودی شهر‌ها رخ می‌دهد که عمده علت آن حواس پرتی و رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی است.

جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: ۳۰ کیلومتری ابتدای شهر همدان از سمت جاده تهران به واسطه وجود شهرک صنعتی، دور برگردان و تقاطع و ترافیک سنگین از مسیر‌های حادثه خیز استان همدان به شمار می‌رود.

برچسب ها: تصادف ، اورژانس 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.