بر اساس آخرین گزارش منتشره توسط پایگاه ESI به نقل از موسسه ISC دانشگاه مراغه در جمع پر استناد‌ترین دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی دنیا قرار گرفت.

بر اساس آخرین گزارش منتشره توسط پایگاه ESI به نقل از موسسه ISC دانشگاه مراغه در جمع ۶۵ دانشگاه و موسسه پژوهشی اعم از دانشگاه‌های جامع، دانشگاه‌های صنعتی و پژوهشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جمع پر استناد‌ترین دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی دنیا  قرار گرفت.

بر اساس پایگاه شاخص‌های اساسی علم (ESI) که مربوط به بازه زمانی ۲۰۲۴- ۲۰۱۴ است ۹۰۱۹ دانشگاه و موسسه پژوهشی در تمامی حوزه‌های موضوعی انتخاب شدند که ۱۳۴ دانشگاه و موسسه پژوهشی از کشور جمهوری اسلامی ایران در این فهرست مشاهده می‌شوند.

پایگاه شاخص‌های اساسی علم (ESI) یکی از پایگاه‌های اطلاعاتی موسسه کلاریویت آنالیتیکس است که به معرفی پژوهشگران، موسسات، انتشارات و کشور‌های برتر در حوزه‌های موضوعی مختلف می‌پردازد.

منظور از موسسات همان دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی هستند که تعداد استناد دریافتی آنها در ۱۰ سال اخیر بیش از سایر موسساتی است که در زمینه انتشار نتایج تحقیقاتشان در نشریات و کنفرانس‌های معتبر بین المللی فعالیت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.