اجتماع بزرگ ۲ هزار نفری عاشوراییان امروز در سالن اجتماعات شهدای فراجا در رشت و به صورت تصویری در ۶ شهرستان استان گیلان برگزار شد.

آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در اجتماع بزرگ ۲ هزار نفری عاشوراییان در رشت، با تسلیت ایام ماه محرم گفت: امام حسین (ع) درس کرامت در دنیا و سربلندی در آخرت را به ما آموخت و فرهنگ عاشورا باید بیش از پیش تقویت کنیم و به فرزندانمان بیاموزیم.

او افزود: امروز قوای مسلح ما اعم از کشوری و لشکری مولفه‌ای از قدرت را در دنیا به وجود آورده‌اند که در طول تاریخ ایران بی‌سابقه بوده است.

امام جمعه رشت با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ عاشورا تصریح کرد: عاشورا فرهنگی به ملت‌ها و امت‌ها داد تا هر انسان یک کوهی در مقابل زور باشد و درس انسانیت و چگونه زیستن را بیاموزیم.

اجتماع ۲ هزار نفری عاشوراییان فراجا در گیلان

سردار محسن فتحی زاده، رئیس سازمان حفاظت اطلاعات فرماندهی کل انتظامی کشور نیز ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم و شهادت امام حسین (ع) با اشاره به گیلان و جایگاه ویژه این استان با تقدیم بیش از ۸ هزار شهید دوران جنگ تحمیلی و ۴۵۸ شهید انتظامی استان گفت: فداکاری زیادی در برهه‌های مختلف تاریخی از این استان صورت گرفت و علمای بسیاری نیز در این خطه پرورش یافته‌اند.

او با بیان اینکه مجموعه انتظامی استان گیلان از لحاظ رسیدگی به موضوعات و مشکلات مربوط به خانواده شهدا، بازنشستگان، جانبازان و ایثارگران سرآمد است، افزود: رسیدگی و مراقبت بر امور و ارتباط با خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران از تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

اجتماع ۲ هزار نفری عاشوراییان فراجا در گیلان

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات فرماندهی کل انتظامی کشور همچنین با بیان اینکه بازنشستگان آیینه شاغلان هستند و باید سیمای خوبی از بازنشستگان برای شاغلین فراهم کنیم، تصریح کرد: سعی بر این است از همه ظرفیت برای خدمت به اقشار زحمتکش بازنشسته فراهم شده و باید تعهدات با جدیت بیشتری فراهم شود.

اجتماع ۲ هزار نفری عاشوراییان فراجا در گیلان

لزوم تبیین و انتقال فرهنگ عاشورا به نسل‌های آینده

اسدالله عباسی، استاندار گیلان نیز در این اجتماع ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم گفت: نیروی انتظامی در برهه‌های تاریخی و در طول سال امنیت را در حوزه‌های مختلف برای مردم فراهم کرده است.

اجتماع ۲ هزار نفری عاشوراییان فراجا در گیلان

او با قدردانی از زحمات و تلاش‌های فرمانده و مجموعه انتظامی گیلان برای حفظ و برقراری امنیت در استان افزود: از همه ظرفیت‌های گیلان برای حمایت از کارکنان انتظامی و همچنین نیرو‌های مسلح استان بهره خواهیم برد.

اجتماع ۲ هزار نفری عاشوراییان فراجا در گیلان

در این اجتماع بزرگ ۲ هزار نفری عاشوراییان که در سالن اجتماعات شهدای فراجا در رشت و به صورت تصویری در ۶ شهرستان استان گیلان برگزار شد، از زحمات اعضای وابسته، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و متوفیان خدمتی تجلیل به عمل آمد.

اجتماع ۲ هزار نفری عاشوراییان فراجا در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.