باشگاه تراکتور قبل از اعلام رای کمیته وضعیت بازیکنان فوتبال در مورد بیرانوند اقدام به عقد قرارداد یکساله کرد.

علیرضا بیرانوند شب گذشته به تبریز سفر کرد تا قرارداد یکساله خود را با تراکتور نهایی و در تمرینات این تیم شرکت کند و این در حالی است که کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال هنوز نتیجه بررسی‌ها خود را اعلام نکرده است.

فضای مجازی پر شده از شایعاتی پیرامون دخالت سرمربی تیم ملی فوتبال در ماجرای بیرانوند و پرسپولیس و گفته می‌شود تراکتوری‌ها از رای صادره در مورد بیرانوند مطلع هستند و با وجود اینکه درویش از پیروزی در این پرونده مطمئن هست، اما فدراسیون و کمیته وضعیت ملاحظاتی در مورد بیرانوند و این پرونده دارند.

احتمال می‌رود مدارک و مستندات بیرانوند برای پیروزی در این پرونده این کمیته را مجاب کرده است، اما اینکه تراکتور چگونه قبل از اعلام رای از احتمال پیروزی بیرانوند مطلع است جای تعجب دارد.

سابقه نشان داده است در اینگونه مواقع نه سیخ می‌سوزد نه کباب و فدراسیون فوتبال هر دو را راضی نگه می‌دارد و شاید طلب بیرانوند پرداخت شود و جریمه‌ای هم به این بازیکن تعلق بگیرد.

درویش مدیر عامل پرسپولیس مدعی شده است در صورتی که بیرانوند در این پرونده پیروز شود او از پرسپولیس استعفاء خواهد کرد و این یعنی درویش در این مورد نمی‌تواند و نمی‌خواهد کوتاه بیاید.

پرونده بیرانوند و پرسپولیس به احتمال زیادی در روز‌های آینده مشخص می‌شود، اما آنچه که احتمال می‌رود شکایت باشگاه پرسپولیس از این بازیکن و فدراسیون فوتبال به مجامع بین المللی است.

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات قافیه را به تراکتور باخته است و همین موضوع فشار هواداران را برای احقاق حق این باشگاه را افزایش داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۳
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۰:۳۶ ۲۷ تير ۱۴۰۳
بیرانوند بر مبنای الحاقیه فسخ کرده . چیز دیگه ای که نیست . درست ؟ خب الحاقیه هم که نوشته بعد از اتمام فصل . ننوشته که بعد از اتمام اخرین بازی تیم . نوشته بعد از اتمام فصل .پس چه طلبش را داده باشند ( که میگن دادیم ) و چه طلبشو نداده باشن هر هر دو حالت باید بعد از اتمام فصل ، فسخ میکرده . که سوتی داده . تمام . فسخش غیر قانونیه . چون تاریخ فسخ دقیق مشخص شده بعد از اتمام فصل
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۰:۲۳ ۲۷ تير ۱۴۰۳
سلام،

بله لو رفته است، ولی اول موضوع شخصی نیست و دولت متخاصم طرف حساب است، دوم راهکار ساده نیست و باید فکر اساسی کرد،

در هر حال اقدام خاصی لازم نیست و کارها به روال عادی انجام
می شود، آنها نتیجه دخالت بیجای خود را دیدند و از این به بعد هم
خواهند دید،

پیشاپیش از صبوری و همکاری شما متشکرم.
آخرین اخبار