اجساد ۶ گردشگر ویتنامی در یک هتل لوکس در بانکوک کشف شد.

پلیس تایلند از آغاز تحقیقات درباره یافتن اجساد اتباع خارجی در یک هتل لوکس در این کشور خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، پس از کشف اجساد ۶ تبعه خارجی در اتاق یکی از هتل‌های گران قیمت بانکوک، اکنون مقامات محلی تحقیقات خود را درباره این ماجرا آغاز کردند. هفتمین تبعه خارجی مرتبط با این حادثه اکنون مفقود شده و تلاش‌ها برای یافتن وی ادامه دارد. 

سخنگوی پلیس بانکوک می‌گوید: تمامی این افراد شهروندان ویتنامی هستند که ۲ تن از آنها تابعیت آمریکا را نیز داشته اند. این افراد که شامل ۳ مرد و ۳ زن می‌شدند گرچه دو اتفاق مجزا گرفته بودند، اما اجساد آنها در یک اتاق مشترک کشف شد. 

مقامات محلی تاکید دارند تحقیقات اولیه نشان می‌دهد این افراد خودکشی نکرده و فرد یا افراد دیگری به آنها آسیب رسانده است. هیچ گونه نشانه‌ای از درگیری و منازعه میان افراد جان باخته مشاهده نشده است. ما به دنبال یافتن هرگونه سرنخی برای رسیدن به پاسخی برای این ماجرا هستیم. 

نخست وزیر تایلند که با نیرو‌های امنیتی امروز به هتل محل حادثه مراجعه و از صحنه جرم بازدید کرد از مقامات امنیتی خواست به فوریت اقدام به بررسی ابعاد ماجرا و مشخص شدن حقیقت کنند. 

تایلند به شدت به صنعت گردشگری وابسته است و وقوع چنین رخداد‌هایی می‌تواند به شهرت این کشور در این حوزه آسیب وارد کند. مقامات محلی برآورد کرده اند در سال جاری میلادی ۳۵ میلیون گردشگر خارجی به تایلند سفر کرده و بیش از ۳۳ میلیارد دلار به اقتصاد این کشور کمک کنند. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار