جانشین دبیر و سخنگوی ستاد اربعین گیلان از ثبت نام حدود ۳ هزار نفر در سامانه سماح برای شرکت در کنگره بزرگ اربعین تا ظهر روز عاشورا خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۷۵۴ نفر ثبت نام خودشان را قطعی کردند.

محمد احمدی ادیب در جمع خبرنگاران با تسلیت عاشورای حسینی اظهار کرد: لحظه به لحظه تعداد ثبت‌نام متقاضیان شرکت در پیاده‌روی بزرگ اربعین افزایش پیدا می‌کند. 
جانشین دبیر و سخنگوی ستاد اربعین گیلان از ثبت نام ۲ هزار و ۹۴۳ نفر از گیلانیان در سامانه سماح برای شرکت در کنگره بزرگ اربعین تا ظهر روز عاشورا خبر داد و اضافه کرد: براساس آمار دریافتی سامانه سماح از این تعداد ۲۷۵۴ نفر ثبت‌نام خودشان را قطعی کردند.
احمدی ادیب با اشاره به اینکه اربعین جلوه‌هایی از مقاومت اسلامی است، گفت: کنگره بزرگ اربعین وحدت، وفاق و انسجام بین مسلمان‌ها را نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه اربعین زنده بودن و پویایی عاشورا را به نمایش می گذارد، افزود: انسجام در پیاده‌روی اربعین، دوستان انقلاب را امیدوارتر و دشمنان را مأیوس‌تر می‌کند. 
سخنگوی ستاد اربعین گیلان با بیان اينكه باید مراسمی «دلنشین، ارزان و ایمن» برای زائرین حضرت اباعبدالله(ع) رقم بخورد، گفت: مردمی‌سازی کنگره بزرگ اربعین با استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی تحقق می پذیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اربعین ، سماح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.