منابع پزشکی فلسطینی اعلام کردند در حمله رژیم صهیونیستی به مرکز نوار غزه ۱۱ نفر از جمله ۵ کودک فلسطینی به شهادت رسیدند.

در این جنایت ارتش اشغالگر صهیونیستی منزل مسکونی متعلق به خانواده حمد در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه هدف قرار گرفته شد که علاوه بر شهادت ۱۱ تن، ده‌ها تن دیگر نیز زخمی شدند.

همزمان وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه نیز امروز از شهادت و زخمی شدن ۲۹۶ فلسطینی در حملات ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به این منطقه و افزایش شمار شهدا به بیش از ۳۸ هزار و ۶۶۴ نفر خبر داد.

در بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در دویست و هشتاد و سومین روز جنگ آمده است: ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه جنایت در نوار غزه شد که ۸۰ شهید و ۲۱۶ زخمی بر جای گذاشت.

این بیانیه افزود: با احتساب این شهدا و زخمی ها، از ابتدای آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا کنون ۳۸ هزار و ۶۶۴ فلسطینی شهید و ۸۹ هزار و ۹۷ فلسطینی دیگر زخمی شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که به دلیل ادامه حملات، پیکر شماری از شهدا همچنان در زیر آوار باقیمانده است و نهاد‌های امدادی قادر به کشف و انتقال آنها به مراکز بهداشتی نیستند.

با گذشت ۲۸۳ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار