کارشناس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: ترافیک در برخی راه‌ها و محورهای این استان از جمله شهرکرد به شلمزار، شهرکرد به فارسان و بروجن به لردگان نیمه سنگین است.

سرهنگ محمد امیدی اظهار داشت: بر اساس گزارش مرکز کنترل راه‌ها، ترافیک در سایر راه‌های چهارمحال و بختیاری عادی و حرکت خودرو‌ها روان است.

وی به رانندگان توصیه کرد: ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی با خودروی جلویی، از عجله و شتاب در رانندگی بپرهیزند.

سرهنگ امیدی با تاکید براین نکته که رانندگان در خط عبور مجاز خود حرکت و از هرگونه تغییر مسیر غیرضروری خودداری کنند ادامه داد: همچنین در صورت نیاز به سبقت، رانندگان تمام نکات ایمنی در زمان سبقت را رعایت کنند.


بیشتر بخوانید


وی از رانندگان خواست: از رانندگی در حین خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند. 

سرهنگ امیدی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری دارای ۲۷۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۵۸ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و دو هزار و ۳۷۱ کیلومتر راه روستایی است که جاده ترانزیت شهرکرد به خوزستان (بروجن به لردگان) به عنوان یکی از راه‌های اصلی و ترانزیتی کشور در مسیر استان‌های فلات مرکزی ایران به بنادر جنوب‌غرب و جنوب کشور قرار دارد و روزانه بیش از ۳۸ هزار تردد در این جاده انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار