رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: امسال ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبارات محرومیت زدایی برای استان اختصاص یافته که با مشارکت بسیج سازندگی پروژه های در نظر گرفته شده اجرا خواهند شد.

سمانه حسن پور اظهار کرد: مجموع اعتبارات امسال استان لرستان ۳۵ هزار میلیارد ریال است که سهم قابل ملاحظه ای از این اعتبارات مختص محرومیت زدایی در بخش های مختلف است.

وی افزود: سه هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه راهداری اختصاص یافته که ۸۲۰ میلیارد ریال آن در حوزه محرومیت زدایی است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان بیان کرد: همچنین برای حوزه آبخیزداری و آبخوان داری نیز ۹۲۰ میلبارد ریال اعتبار تخصیص یافته که ۵۲۰ میلیارد ریال آن در حوزه محرومیت زدایی است و در حوزه نوسازی مدارس یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال لحاظ شده و در حوزه آب و فاضلاب نیز سه هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

حسن پور با اشاره به اختصاص ۵۲۰ میلیارد ریال برای مسکن محرومین در حوزه راه و شهرسازی استان ادامه داد: یک هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال در حوزه کشاورزی ، ۸۷۰ میلیارد ریال در حوزه عشایری و در حوزه بهداشت نیز ۷۱۰ میلیارد ریال اعتبار تعیین شده است.

وی اضافه کرد: برخی از مدل های موافقت نامه اجرای طرح ها با موافقت سازمان بسیج سازندگی انجام و برخی هم که پیمانکار ندارند به شیوه مشارکتی و سه گانه و با عقد تفاهم نامه همکاری صورت می گیرند

منبع : ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.