۲۴ درصد از مشترکان برق خانگی در چهارمحال و بختیاری پاداش خوش مصرفی دریافت کردند.

آقای شریفی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۴ درصد از مشترکین برق خانگی استان به تعداد هشت هزار و ۹۴۲ مشترک با رعایت الگوی تعیین شده و کاهش مصرف برق، مشمول دریافت پاداش‌خوش مصرفی شدندکه در صورت حساب‌های برق آنها به صورت بستانکاری لحاظ شد.

وی با اشاره به اینکه میزان پاداش پرداختی به این مشترکین ۱۲ میلیارد ریال بوده است، افزود: همچنین مشترکین برق خانگی می‌توانند با کاهش مصرف برق خود با برخورداری از تخفیف‌های مربوطه در قبوض برق در پویش با انرژی (از طریق آدرس اینترنتی Ba-energy.ir و یا نصب اپلیکیشن با انرژی و ثبت شناسه قبض برق خود) مشارکت کنند و برنده جوایز نفیسی از قبیل صد‌ها خودرو، لوازم برقی منزل بسته‌های اینترنتی شوند.


بیشتر بخوانید


شریفی با اشاره به اینکه بخش کشاورزی تاکنون بیشترین همکاری را در مدیریت مصرف برق داشته است، با تقدیر از کشاورزان سطح استان اضافه کرد: با توجه به ناترازی تولید و مصرف برق، لازم است همه مردم همکاری لازم را در کاهش ومدیریت مصرف، داشته باشد.

وی ادامه داد: پیک بار مصرف برق در استان از ابتدای سال تاکنون در ۱۸ تیرماه به میزان ۴۸۲ مگاوات حادث شده است که نسبت به زمان مشابه پارسال رشد ۸ درصدی بار را ثبت کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار