یادواره ۱۴ شهید روستای کهن و چهلم پدر شهیدان محمودی در حسینیه کهن برگزار شد.

در مراسم یادواره شهدای کهن حجت الاسلام ابراهیم قاسمی مسئول تعلیم و تربیت سپاه کوهبنان گفت: خداوند در حدیث قدوسی به نبی مکرم اسلام (ص) عرض کرد به مجاهدین مژده بده که من خدا جانشین شهید در بین اولاد و فرزندان هستم و عهده دار کار‌های او می‌شوم.

وی افزود: هر کس به خانواده شهدا کمک و خدمت کند در حقیقت به خدا خدمت کرده و هر کس باعث ناراحتی و نگرانی خانواده شهدا شود در اصل خدا را ناراحت کرده است.

حجت الاسلام قاسمی بیان کرد: به برکت خون و رزم آوری شهداست که مجالس و محافل حسینی در امنیت و آرامش در حال برگزاری است و به برکت وجود نیرو‌های مقاومت، حرم اهلبیت حفظ شده و محافل اهلبیت مر رونق برگزار شد. 

وی تصریح کرد: خداوند به شهیدان مقام والا و بالایی در دنیا و آخرت عطا می‌کند پس وظیفه ماست که ادامه دهنده راه و آمان شهیدان باشیم.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه کوهبنان گفت: بواسطه ریختن خون شهید گناهانش آمرزیده می‌شود و به مقام وجه الله و شفاعت می‌رسد.

وی گفت: خداوند مقام خانواده شهدا را والا قرار داده ما وظیفه داریم اخلاق و سیره شهدا را در جامعه نهادینه کنیم در حالی که الگو‌هایی همچون سردار دلها، صیاد شیرازی و مهدی زین الدین داریم.

حجت الاسلام قاسمی افزود:در تمام وصیت نامه شهدا بر دفاع و پشتیبانی از ولایت و رهبری تاکید شده، چون مرز آخرت به خیری دفاع از ولایت است.

وی تاکید کرد: شهدا به ما ثابت کردند برای رسیدن به عزت و احترام دو سرا باید رابطه قلبی و دلی خود را با ولایت و رهبری تنظیم کنیم.

برچسب ها: یادواره ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار