دوره توانمندسازی مدیران و کارکنان هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان قم به منظور ارتقای سطح خدمات هتلداری در جهت افزایش رضایت مهمانان برگزار می‌شود.

به نقل از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم؛ به‌روزرسانی دانش و مهارت‌ها، ارتقای کیفیت خدمات، بهبود عملکرد مراکز اقامتی و افزایش رضایت مهمانان از جمله اهداف برگزاری دوره توانمندسازی مدیران و کارکنان هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان قم است که توسط مؤسسه گردشگری آوای فطرت و معنویت با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم و انجمن حرفه‌ای هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های استان قم در راستای کمک به سرمایه‌های انسانی این تأسیسات برگزار می‌شود.

دوره مذکور در چهار کارگاه به صورت مجزا با عنوان‌های کارگاه خانه‌داری هتلی، کارگاه آداب تشریفات و پذیرایی، کارگاه آداب پذیرش (فرانت آفیس) و کارگاه آداب معاشرت برگزار می‌شود.

سرفصل‌های کارگاه خانه‌داری هتلی در زمینه‌های اصول بهداشت و ایمنی، روش‌های تمیزکاری استاندارد، مدیریت موجودی و تجهیزات، خدمات مشتری و ارتباطات، نکات مهم در تمیزکاری و نگهداری ویژه، مدیریت زمان و سازماندهی و بازرسی و تضمین کیفیت و مدرس این دوره طیبه کوثری است.

سرفصل‌های کارگاه آداب تشریفات و پذیرایی در موضوع‌های ادب و تشریفات پذیرایی، ارتباطات مؤثر در محیط پذیرایی، مدیریت مهمانان و خدمات پذیرایی، ادب و تشریفات در سرو و تجهیزات، مدیریت شکایات و حل اختلاف و آداب رفتاری و حرفه‌ای بودن و مدرس دوره مذکور صادق فراهانی است.

 سرفصل‌های کارگاه آداب پذیرش (فرانت آفیس) نیز در زمینه‌های معرفی و اهمیت فرانت آفیس، مهارت‌های ارتباطی و خدمات مشتری، فرآیندهای پذیرش و خروج، آداب معاشرت و اتیکت حرفه‌ای، مدیریت استرس و مهارت‌های حل مسأله و تجربه مهمان و نوآوری در خدمات و مدرس این دوره صادق فراهانی است.

همچنین سرفصل‌های کارگاه آداب معاشرت درباره اهمیت آداب معاشرت، مهارت‌های ارتباطی، پذیرش و استقبال، رفتار حرفه‌ای در مواقع گوناگون، مدیریت شکایات و حل مشکلات، رعایت آداب بین‌المللی و تکنیک‌های بهبود مستمر و مدرس آن امیرحسین مسعودی است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره‌ها می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۹۲۵۲۵۰۵۵ تماس بگیرند و یا به نشانی قم، خیابان ۱۹ دی (باجک۱)، کوچه ۱۱، خانه تاریخی یزدان‌پناه، مؤسسه آموزش گردشگری آوای فطرت و معنویت و یا به تارنمای (سایت) این مؤسسه به نشانی اینترنتی https://avayefetrat.com مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار