مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان برای ساخت ۲۴ هزار واحد مسکونی تخصیص پروژه صورت گرفته است.

محبوب حیدری در بازدید و نظارت میدانی بازرس کل استان و هیئت همراه از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهرک سردار شهید سلیمانی اردبیل اظهار کرد: به دلیل جانمایی و مکان یابی مناسب زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان به ویژه در شهر اردبیل شاهد استقبال خوب و بی نظیر مردم و متقاضیان از این طرح ملی هستیم.

او گفت: با فراخوان دولت سیزدهم برای ثبت نام متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۱۱۲هزار متقاضی در استان ثبت نام کرده که از این تعداد حدود ۳۶ هزار متقاضی تایید نهایی شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در مجموع بیش از ۲۹ هزار متقاضی آورده اولیه ۴۰ و ۸۰ میلیون تومانی خود را واریز کرده‌اند.

حیدری با تاکید بر اینکه طرح نهضت ملی ساخت مسکن استان اردبیل جهاد خانه سازی است خاطر نشان کرد: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان زمین بیش از ۲۷ هزار متقاضی به‌صورت قطعی تامین شده و برای ساخت ۲۴ هزار واحد مسکونی تخصیص پروژه صورت گرفته است.

او با اشاره به استقبال خوب متقاضیان از این نهضت ملی مسکن اظهار کرد: یکی دیگر از اقدامات خوب اداره کل راه و شهرسازی استان در بخش ساخت و تولید مسکن بحث بازآفرینی شهری و نوسازی و مقاوم‌سازی واحد‌های مسکونی در بافت‌های فرسوده و ناپایدار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با قدردانی از حمایت استاندار و مسئولین ارشد استان در اجرای نهضت ملی مسکن اظهار کرد: حجم کار در ساخت مسکن اردبیل بسیار سنگین است و مشارکت متقاضیان و آورده آنها نقش بسزایی در پیشرفت و تکمیل پروژه‌های در دست اجرا ایفا می‌کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار