مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم از تمهیدات ویژه این سازمان در ایام سوگواری امام حسین (ع) و نظارت بر ایمنی ایستگاه‌های صلواتی در شهر قم خبر داد.

 علی زندیه،مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از تمهیدات ویژه این سازمان همانند سال‌های گذشته در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) خبر داد و اظهار کرد: تأمین ایمنی زائران و عزاداران در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر قم برای اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران و هیئت‌های بزرگ شهر از مهم‌ترین اقدامات این روز‌ها است.

وی افزود: علاوه بر آماده‌باش کامل ۲۵ ایستگاه عملیاتی در این روزها، خودرو‌های اطفای حریق و موتورسیکلت‌های مجهز به AFT آتش نشانی قم در ۱۷ نقطه از شهر در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر و مقابل هیئت‌های مذهبی مستقر می‌شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: این استقرار‌ها از شب تاسوعا آغاز شده است و تا پایان شب عاشورا ادامه دارد.

زندیه ادامه داد: کارشناسان ایمنی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم قبل از آغاز ماه محرم بازدید‌های ایمنی را از حسینیه‌ها و تکیه‌ها و ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر انجام داده‌اند و در روز عاشورا و تاسوعا به طور ویژه‌ای نظارت بر ایستگاه‌های صلواتی را انجام می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار