کشتی گیر گتوندی اعزامی به المپیک گفت: کشورها بخاطر اینکه خودی نشان دهند، اقتدار خودشان را ثابت نمایند، با تمام قوا و برنامه ریزی شده در مسابقات المپیک حضور پیدا می کنند.

امین میرزازاده کشتی گیر گتوندی اعزامی به المپیک در مراسم بدرقه ورزشکاران المپیکی و پار المپیکی گتوند گفت: مسابقات المپیک عرصه قدرت نمایی و اقتدار کشورهاست، که این نشان دهنده سطح بالای مسابقات المپیک و ارزشی که می تواند داشته باشد.

به گفته او این قهرمانی ها فقط مختص به اینجانب نیست، متعلق به کل شهرستان، استان و کشور است، و اثری گذاری آن بر روی کل کشور است.

او می گوید: در بحث آسیب های اجتماعی، که جز هنجارهای منفی در جامعه محسوب می شوند، با ورزش و قهرمانی ها می شود به راحتی اینها را کنترل کرد، و جوانان را به سمت و سوی ورزش حرکت داد.

این ورزشکار گتوندی بیان داشت: از مسئولین شهرستان انتظار داریم که بیشتر به فکر باشند و بیشتر پیگیری نمایند، امیدوارم مسائل و مشکلات دیده شوند و با همکاری همدیگر آنها را برطرف نماییم.

میرزازاده گفت: ۱۲ مردادماه به مسابقات المپیک اعزام خواهم شد، ان شاالله به یاری خداوند و دعای خیر مردم کشور بتوانم با خوش رنگ ترین عنوان و مدال در المپیک دل مردم کشورم را شاد نمایم.

مراسم بدرقه ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی شهرستان گتوند امین میرزازاده و احمد امین زاده ۱۸ تیرماه در محل فرمانداری شهرستان گتوند با حضور مسئولان و ورزشکاران برگزار گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.