در پی بازسازی داروخانه شبانه‌روزی مرکزی هلال احمر، مراجعین با رفاه بیشتر و مدت زمان انتظار کمتری دارو‌های خود را دریافت می‌کنند.

 هلال احمر اعلام کرد: به دنبال بازسازی داروخانه شبانه روزی مرکزی هلال احمر، مراجعین با رفاه بیشتر و مدت زمان انتظار کمتری دارو‌های خود را دریافت می‌کنند. از دلایل اصلی بازسازی و همچنین شبانه روزی شدن داروخانه مرکزی، تسریع در پیشبرد امور بیماران و کاهش ساعات شلوغی در روز بود که پس از بهسازی داروخانه، میزان مراجعات ۳۰ درصد افزایش و زمان انتظار بیماران برای دریافت دارو حداقل ۵۰ درصد کاهش یافته است. با کاهش زمان انتظار، پذیرش نسخ نیز افزایش یافته و بر این اساس بیش از ۱۱ هزار و پانصد نسخه در هفته گذشته پذیرش و خدمات دارویی به مراجعین ارائه شده است.

یکی از اولویت‌های داروخانه مرکزی شبانه روزی، افزایش ظرفیت دارویی و تلاش برای تکمیل سبد دارو‌های داروخانه هلال‌احمر است و در این راستا تمهیدات لازم برای افزایش سهمیه دارویی و تکمیل سبد دارو در داروخانه هلال‌احمر در اولویت برنامه‌ها قرار دارد. در همین راستا میزان نسخ رد شده، به حداقل رسیده و تمام تلاش این است که بیماری با دست خالی از داروخانه بیرون نرود.

عرضه دارو‌های حیاتی و خاص به بیماران و مراجعین، وجود نیروی انسانی متخصص، بکارگیری سیستم مکانیزه و استقرار نمایندگان سازمان‌های بیمه‌گر شامل بیمه‌های تأمین اجتماعی و بیمه سلامت در شیفت شب داروخانه از جمله شاخصه‌های مطلوب این داروخانه به شمار می‌رود.

گفتنی است به منظور بهبود کیفیت خدمات رسانی به مراجعین داروخانه شبانه روزی مرکزی هلال احمر، هموطنان عزیز می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان و بخش تماس با ما، میزان رضایت نسبت به موجودی اقلام، مدت زمان انتظار پذیرش نسخه و دریافت دارو را اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار