باشگاه استقلال امروز در بازار نقل و انتقالاتی به ۲ توافق بزرگ دست یافت.

باشگاه استقلال تهران بعد از بلاتکلیفی صالح حردانی و تعلل این بازیکن به سرعت با رامین رضاییان بازیکن پیشین پرسپولیس و سپاهان وارد مذاکره شد و وی را به خدمت گرفت.

استقلالی‌ها در ادامه روند نقل و انتقالاتی امروز با سامان فلاح مدافع جوان فوتبال کشورمان نیز به توافق رسیدند و به زودی از این ۲ بازیکن رونمایی خواهند کرد.

مهرداد محمدی با استقلال تمدید کرد و احتمال می‌رود فرشاد احمدزاده هدف بعدی استقلال باشد و درست زمانی که تیم فوتبال پرسپولیس در حال از دست دادن بازیکن و زمان است استقلال، تراکتور و سپاهان در نقل و انتقالات فعال هستند.

گفته می‌شود پرسپولیس تا این لحظه با دفاع راست مراکشی به توافق رسیده است، اما احتمال دارد در پست دفاع چپ یک مراکشی دیگر جایگزین شود و عبدالکریم حسن از پرسپولیس جدا شود. تکلیف گولسیانی هنوز مشخص نیست و علی علیپور هم جوابی به پرسپولیس نداده است.

استقلال در نقل و انتقالات موفق شده بود اسلامی پدیده ذوب آهن را به خدمت بگیرد همچنین میلاد زکی پور هم از تیم سپاهان به استقلال پیوست. 

هنوز از قرارداد رامین رضاییان و استقلال مطلبی منتشر نشده است، اما گفته می‌شود رقم این انتقال بیش از ۶۰ میلیارد تومان است و ۱۵ میلیارد تومان سهم باشگاه سپاهان و ۴۵ میلیارد تومان سهم رامین رضاییان است که نیمی از این مبلغ را قبل از عقد قرارداد دریافت خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۵ تير ۱۴۰۳
زکی پور رو هم بمب حساب کردین؟
Iran (Islamic Republic of)
فرزند چهارم که کپن نداشت
۰۲:۴۲ ۲۵ تير ۱۴۰۳
فکر کنم سقف بودجه چهارصد میلیاردی شیشصد میلیاردی فقط برای پرسپولیس ه؟
باشگاه های دیگه چجوری فقط برای یک بازیکن ۶۰ میلیارد هزینه میکنند؟! دروازه بانی که ۱۵ میلیارد قراردادش بوده رو اغوا میکنند فسخ کنه تا با قراردادی بیشتر به خدمت بگیرند ، بازیکنی که قراردادش تموم شده راضی نمیشه با ۲۰ میلیارد تمدید کنه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۲۵ تير ۱۴۰۳
بنظر همه بسیج شدن به قهرمانی‌های پرسپولیس خاتمه بدن... غافل از اینکه پرسپولیس به خاطر نفراتش نیست که قهرمان میشه، بلکه قالب ساخته شده توسط برانکو باعث قهرمانی تیم میشه
امیدوارم شخصیتی که برانکو با دست خالی ساخت تو فصل بعد هم پابرجا باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۴ تير ۱۴۰۳
پیرمرد پرحاشیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۴ تير ۱۴۰۳
مبلغ رضاییات ۴۵ میلیارد تومانه که ۱۵ میلیارد سهم باشگاه سپاهان و ۳۰ میلیارد سهم خود بازیکن..ثانیا باشگاه پرسپولیس بیشترین ستاره ها و دلارها را خرج خرید بازیکن کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۴ تير ۱۴۰۳
چرا از خودتون قیمت دروغ میذارید؟
عادی بگین قرارداد بسته
چرا اخه اینقدر دروغ عادت کردین؟
Iran (Islamic Republic of)
Kamran
۱۵:۳۲ ۲۴ تير ۱۴۰۳
چ عجب
آخرین اخبار