رئیس پلیس راهور استان فارس محدودیت‌های ترافیکی روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر شیراز را اعلام کرد.

سرهنگ صادق سلیمی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار داشت: روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۲۵ و ۲۶ تیر ماه همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی برخی محدودیت‌های ترافیکی در شهر شیراز اعمال خواهد شد.

او افزود: بر این اساس در این دو روز مسیر‌های چهارراه مصدق تا چهار راه مشیر (طول بلوار لطفعلی خان زند) رفت و برگشت، خیابان زند ورودی به سمت میدان شهرداری، بلوار هجرت به سمت میدان شهرداری، چهاراه پیروزی، خیابان ۹ دی، خیابان حضرتی تا شاهزاده قاسم به صورت رفت و برگشت، مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: همچنین خیابان حسینی از طرف بلوار سیبویه تا حرم سید علاء الدین حسین (ع) و خیابان حسینی از تقاطع زینبیه تا حرم مطهر و خیابان روز بهان نیز در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی مسدود است.

سرهنگ سلیمی گفت: در روز عاشورا نیز بلوار ابوذر غفاری از تقاطع دولت و بلوار رضوان از میدان ۱۲ فروردین تا دارالرحمه به صورت رفت و برگشت مسدود می‌باشد و شهروندان جهت تردد باید از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

او با بیان اینکه این محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۷ صبح روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی تا پایان مراسم اعمال خواهد شد، افزود: شهروندان به مانند همیشه با خادمان خود در مجموعه انتظامی و راهور استان فارس همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار