فیلم و تصاویر بدون لوگوی خود را از مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر‌ها و روستا‌ها با باشگاه خبرنگاران جوان به اشتراک بگذارید.

عاشورای حسینی به جهت واقعه کربلا و به شهادت رسیدن امام حسین (ع) و یارانش و نیز اسارت اهل بیتش از اهمیت بسیاری برخوردار است. واقعه کربلا دلخراش‌ترین واقعه در تاریخ اسلام است. تاسوعای حسینی نیز از روز‌های مهم برای شیعیان محسوب می شود؛ در این روز چندین رویداد مانند فرستادن امان نامه برای فرزندان ام البنین و مهلت خواستن امام حسین (ع) از دشمن برای عبادت در شب عاشورا را می‌توان نام برد.مردم ایران این روز را متعلق به علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) می‌دانند و مانند روز عاشورا عزاداری‌های باشکوهی برگزار می‌کنند.

به همین مناسبت باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در شهرها و روستاهای خود فیلم و تصاویر (بدون لوگو) تهیه کنید و با ما به اشتراک بگذارید.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

علم

زنجیرزنی

خیمه سوزان

تعزیه خوانی

مراسم عزاداری

پخت غذای نذری

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهندس محمد شرافت
۲۲:۵۶ ۲۴ تير ۱۴۰۳
مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی در مسجد علی بن ابیطالب علیه السلام شمال دریاچه با شکوه فراوان باحضور خانواده ها زن ومرد دختران وپسران برگزار شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۴ تير ۱۴۰۳
یاعلی مدد یا حسین‌ یا ابوالفضل العباس ????
آخرین اخبار