رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آمادگی این مرکز برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران رضوی در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

دکتر علی یزدانی گفت: در ماموریت ویژه اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی امسال، ۱۲ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱۲ دستگاه موتور آمبولانس در اطراف حرم مطهر رضوی و مسیر‌های منتهی به این مکان مقدس استقرار می‌یابد و در کنار آن فعالیت پایگاه‌های شهیدان سلیمانی و حسینی و نواب را در داخل حرم مطهر و دیگر اطراف بارگاه منور رضوی خواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: برای ماموریت ویژه اورژانس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی امسال نیز یک فروند بالگرد اورژانس هوایی به صورت آماده باش می‌باشد و تیم‌های مدیریتی و نظارتی نیز بر آمادگی تیم‌ها نظارت کافی را خواهند داشت.

وی اضافه کرد: علاوه بر این، تمامی پایگاه‌های شهری و جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ مشهد در این روز‌های خاص در حالت آماده باش هستند و در کنار آن حضور ۲۴ ساعته کارشناس EOC در مرکز اتاق بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد و کارشناس مرکز MCMC مراقبت‌های پایش درمانی این دانشگاه به همراه حضور کارشناس مرکز فوریت‌های پزشکی در مرکز کنترل ترافیک داریم تا ضمن پایش‌های مستمر مسیر‌های مختلف، مناسب‌ترین اقدام ممکن در خصوص انتقال سریع بیماران و مصدومان احتمالی به بیمارستان صورت پذیرد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: همچنین کلیه نیرو‌های ستادی و عملیاتی اورژانس ۱۱۵ مشهد در این دو روز در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز خدمت‌رسانی لازم را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.