مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: چهار هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه‌های جاده‌ای این استان در دولت سیزدهم با طرح‌های مختلف ایمن‌سازی و نگهداری شد.

اخترشناس گفت: اعتبارات این اداره کل با رشد ۶ برابری در دولت سیزدهم از سه هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال به ۲۵هزار میلیارد ریال در سال جاری افزایش یافته است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ در سفر شهید آیت‌الله رئیسی به بوشهر ۲۷۰ میلیارد ریال برای اجرا طرح‌های راهداری استان مصوب شد که همه اعتبارات تخصیص یافت.

اختر شناس یادآور شد: اعتبار بخش حمل و نقل از محل مصوبات سفر دوم شهید آیت‌الله رئیسی به بوشهر در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۹ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال بود.

مدیرکل حمل و نقل جاده ای استان بوشهر تصریح کرد: در مدت سه سال گذشته ۱۰ هزار کیلومتر خط کشی راه‌های جاده‌ای ، نصب ۲۰ کیلومتر حفاظ بتنی و ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع تابلوهای اطلاعاتی نصب شد.

وی با اشاره به اجرای ۲۷ کیلومتر طرح روشنایی جاده‌ای و تونل‌ها در مدت یادشده ادامه داد: ۲۰ نقطه پر خطر جاده‌ای استان بوشهر در مدت سه سال دولت سیزدهم رفع مشکل شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در این مدت ۹ میلیون تن کالا از بوشهر به سایر نقاط کشور جابجا شد و ۳۰۰ هزار تن کالاهای اساسی نیز از بنادر استان بوشهر حمل و بارگیری شد.

اخترشناس توسعه شرکت‌های حمل و نقل کالا به ۱۶۸ شرکت و پوشش بیمه‌ای هشت هزار و ۶۵۵ راننده را از دیگر فعالیت‌ها ذکر کرد.

وی افزود: در این مدت ۲۰ واحد آموزشی در کنار جاده های ارتباطی استان بوشهر نیز ایمن سازی شد.

برچسب ها: آسفالت ، دولت سیزدهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.