استاندار خراسان جنوبی گفت: کارگروه ویژه بررسی مطالبات استان، هفته آینده در وزارت ورزش و جوانان تشکیل می‌شود.

قناعت استاندار خراسان جنوبی به تشریح خلاصه نشست کوتاه خود با وزیر ورزش و جوانان در پاویون فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند پرداخت.

او با اشاره به اینکه در جریان سفر هاشمی وزیر ورزش و جوانان به استان ۱۱ چمن مصنوعی به صورت همزمان در شهرستان‌ها به بهره برداری رسید، افزود: سالن دو هزار نفری مهر شهر هم که سال ۹۱ کلنگ زنی شده بود و تا قبل از دولت سیزدهم حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و طی همین دو سال با سرعت تکمیل شد، در این سفر افتتاح شد. 

قناعت به مطالبات خراسان جنوبی از حوزه ورزش و جوانان اشاره کرد و ادامه داد: این درخواست در سفر امروز مطرح شد تا در دستور کار وزارتخانه قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: بنا به قول هاشمی، کارگروه ویژه بررسی مطالبات استان، هفته آینده در وزارت ورزش و جوانان تشکیل و این موارد بررسی می‌شود. 

او تأکید کرد: مصوبات بعد از برگزاری این کارگروه، جهت اجرا به استان ابلاغ خواهد شد. 

هاشمی وزیر ورزش و جوانان نیز با اشاره به برنامه‌های سفر یک روزه خود به خراسان جنوبی و ظرفیت نیروی انسانی علاقه‌مند به ورزش در این استان، گفت: احساس این است که خراسان جنوبی نیاز به توجه ویژه و بیش از گذشته دارد. 

او افزود: تلاش ما بر این است که طرح های ورزشی با پیشرفت فیزیکی بالا در این استان با سرعت بیشتری اجرا شوند تا هر چه زودتر به بهره برداری برسند. 

هاشمی با اشاره به برگزاری کارگروه ویژه بررسی درخواست‌های خراسان جنوبی، تأکید کرد: قول می‌دهم به توسعه ورزش خراسان جنوبی کمک کنم. 

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: با پیشنهاد‌های میزبانی مسابقات ملی و بین المللی، حضور ورزشکاران در اردو‌های تیم ملی و... موافقم چرا که این برنامه‌ها به توسعه ورزش استان کمک می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.