مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان گفت: اماکن تفریحی و گردشگری کوه صفه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از ۲۳ لغایت ۲۷ تیرماه تعطیل خواهد بود.

دیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به روز‌های تعطیل رسمی تاسوعا و عاشورای حسینی گفت:  با توجه به فرارسیدن ایام عزاداری سالار شهیدان تمامی مراکز تفریحی و گردشگری تحت پوشش شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان، شهربازی شهر رویاها، مجتمع گردشگری صفه و تله‌سی‌یژ ناژوان در روز‌های تعطیل رسمی تاسوعا و عاشورای حسینی در تاریخ ۲۵ و ۲۶ تیرماه ۱۴۰۳ تعطیل است.


 سعید ساکت افزود: مجموعه کوه نور صفه، از امروز شنبه، ۲۳ لغایت چهارشنبه، ۲۷ تیر ۱۴۰۳ به مدت ۵ شب تعطیل خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در خصوص ادامه فعالیت این مراکز پس از تاسوعا و عاشورای حسینی، بیان کرد: مجموعه شهر رویا‌ها بعد از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از تاریخ ۲۷ تیر ۱۴۰۳ همه‌روزه از ساعت ۱۶:۳۰ لغایت ۲۴ پذیرای گردشگری و مردم است.

او تصریح کرد: همچنین مجموعه تله‌سی‌یژ ناژوان همه روزه از ساعت ۹ صبح الی غروب آفتاب میزبان مردم خواهد بود.

ساکت با بیان آنکه مجموعه تفریحی تله‌کابین صفه، از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ لغایت ۲۴ و در روز‌های پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۴ میزبان گردشگران است، خاطرنشان کرد: مجموعه تازه تأسیس کوه نور صفه نیز پس از ایام تعطیل سوگواری سید و سالار شهیدان، از پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ همه روزه از غروب آفتاب لغایت ساعت ۲۴ آماده میزبانی از مردم و گردشگران خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.