معاون بهداشت،درمان و توانبخشی هلال‌احمر آذربایجان شرقی گفت: اولین درمانگاه نیمه دولتی زخم و استومی با تعرفه مناسب در درمانگاه هلال‌احمر استاد شهریار تبریز افتتاح شد.

 آقاجانزاده با بیان اینکه درمانگاه زخم و استومی با هدف ارائه خدمات تکمیل درمانی و نگهداری و بهبودی زخم راه اندازی شد گفت: با توجه به نیاز مبرم به افزایش کیفی و کمی خدمات موجود در استان آذربایجان شرقی و ارائه خدمات با تعرفه‌های مناسب به شهروندان افتتاح این کلینیک در دستور کار جمعیت قرار داشت که اخیرا این مرکز راه اندازی شد

وی ادامه داد: خدمات این درمانگاه شامل مراقبت و ترمیم انواع زخم‌های حاد و مزمن، زخم‌های دیابتی، زخم بستر، سوختگی، عروقی، جراحی، زخم‌های بهبود نیافته، مراقبت از انواع استومی با متد‌های اوزون تراپی، پلاسما تراپی، ماگوت تراپی، وکیوم تراپی، انواع پانسمان‌های نوین و پی آرپی می‌باشد.

آقاجانزاده در خصوص امتیاز و اهمیت کلینیک زخم و استومی گفت: خدمات این درمانگاه مانع قطع عضو ناشی از زخم‌ها شده و موجب افزایش طول عمر و حفظ کیفیت زندگی بالاخص در بیماران دیابتی می‌گردد.

گفتنی است این درمانگاه با هماهنگی و تعیین وقت قبلی روز‌های زوج از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۲ ظهر با شماره تماس ۱۹-۰۴۱۳۳۳۶۱۴۱۶ آماده ارائه خدمات به بیماران و مراجعین می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار