معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : ۳۰ مدرسه با ۱۹۸ کلاس ۱۰ خانه معلم و پایگاه پذیرایی آموزش و پرورش در نقاط مختلف استان آماده اسکان و پذیرایی از مهمانان تابستانی است.

فردین یاوری معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : از تعداد ۱۹۸ کلاس؛ ۶ کلاس ویژه مجهز به تمام امکانات اقامتی مانند تخت خواب و پتو، فرش و موکت، تلویزیون و یخچال، وسایل سرمایشی، حمام و آشپزخانه و دستشویی مشترک است.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه همچنین با بیان اینکه ۱۹۲ کلاس از این تعداد در گروه الف قرار دارد گفت: کلاس‌های اقامتی این گروه تمام امکانات و تجهیزات کلاس‌های ویژه به غیر از تخت خواب را دارد.

وی همچنین به وجود ۱۰ خانه معلم و پایگاه اسکان آموزش و پرورش در سطح کلانشهر کرمانشاه و شهرستان‌ها اشاره کرد و از آمادگی این پایگاه‌ها برای پذیرایی از مهمانان تابستانی در نقاط مختلف استان خبر داد.

یاوری یادآوری کرد: طرح اسکان مهمانان تابستانی آموزش و پرورش از نیمه دوم خرداد شروع و تا پایان نیمه اول شهریور یعنی تا شانزدهم این ماه ادامه دارد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از متقاضیان استفاده از این اقامتگاه خواست برای پذیرش به سایت آموزش و پرورش استان کرمانشاه مراجعه کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.