سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: افرادی که در گذشته کارنامه غیرقابل قبولی داشته‌اند، نباید مجدداً در ساختار دولت وارد شوند.

سید کمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب، درباره اشخاصی که باید در کابینه دولت چهاردهم به کار گرفته شوند، اظهار کرد: آقای پزشکیان باید کابینه‌ای در تراز و معیارهای اصیل جمهوری اسلامی ایران بچیند و سلامت و تخصص افراد را در به کارگیری آنها در سازمان‌های مختلف دولتی را مدنظر قرار دهد.

وی افزود: مسلماً افرادی که در گذشته کارنامه غیرقابل قبولی داشته اند نباید مجدداً در ساختار دولت وارد شوند و در این راه باید از اشخاصی در ساختار دولت ۴ سال آینده کشور استفاده کرد که توانایی لازم برای پیشبرد امور مدنظر رهبر انقلاب و مردم را دارند.

سجادی بیان کرد: معتقدم دولت آینده در ابتدا باید بر مسائلی همچون افزایش اعتبار پول ملی ،کنترل تورم، کاهش گرانی‌ها و حل دغدغه‌های معیشتی مردم تمرکز کند لذا پیش بردن چنین اموری نیازمند به کارگیری اشخاصی نخبه وتوانمند است. چرا که یک مدیریت قوی می‌تواند باعث بروز معجزه شود و مشکلات را از میان بردارد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه اجرای برنامه هفتم توسعه باید در راس امور دولت آینده قرار بگیرد، گفت: آقای پزشکیان در ایام مناظرات انتخاباتی گفت که برای اجرای برنامه هفتم توسعه باید از کمک کارشناسان استفاده کرد و امیدواریم که این مسئله حتماً در دستور کار قراربگیرد و به رئیس جمهور منتخب توصیه می‌کنم که از برنامه سایر نامزدهای انتخاباتی نیز استفاده کند.

دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان تاکید کرد: معتقدم که سیاست خارجی حوزه حساسی برای کشور ماست و وزیری که برای این وزارتخانه انتخاب می‌شود باید توانمندی‌ها و تجربه لازم را در این حوزه داشته باشد و بتواند راهبردهای نظام را درباره مسئله فلسطین، کشورهای همسایه و ارتباط با آمريکا و اروپا به درستی اجرا کند. چرا که سیاست‌های رهبر معظم انقلاب در این خصوص کاملاً مشخص است.

وی ادامه داد: سیاست رهبر معظم انقلاب در سیاست خارجی حفظ عزت، حکمت و مصلحت است و باید این مساله در سیاست خارجی کشور در دستور کار قرار بگیرد.

سجادی تصریح کرد: بنده توصیه می‌کنم که آقای پزشکیان خود را درگیر مسائل حاشیه‌ای و اختلاف برانگیز نکند، چرا که ممکن است افرادی بخواهند اوضاع سیاسی کشور را به هم بریزند و ایشان باید با حفظ وحدت و انسجام مانع این مسئله شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۸
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۵ تير ۱۴۰۳
شروع شد!!!
Germany
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۵ تير ۱۴۰۳
هر کی خرابکاری کرده نباید بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۵ تير ۱۴۰۳
کلیه مختلسین نظام افراد پاکدستی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۵ تير ۱۴۰۳
شما نگران نباش،اونایی که کارنامه ناموفق داشتن میشن رئیس شورای راهبردی به اتفاق ۴۵۰ نفر از هم مشربهاشون اعضای کابینه رو تعیین میکنن،خودشون نمیان تو کابینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۵ تير ۱۴۰۳
دل آدم می ترسه
Italy
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۵ تير ۱۴۰۳
اینا چقدر باهوشن یک حرفایی میزنن که تا به حال ذهن ما خطور هم نکرده بود..ما همش فکر میکردیم افراد باید کارنامه ناموفق داشته باشند تا در ساختار دولت باشن..چقدر جالب میگم یه جای کار میلنگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۵ تير ۱۴۰۳
برایییییی نور چشمی ها چشم بادامی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۵ تير ۱۴۰۳
افرین احسنتم
آخرین اخبار