معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی گفت: حدود ۱۰۰ هزار کلاس درس نامقاوم در کشور وجود دارند که در برنامه ریزی بهسازی سازمان نوسازی مدارس قرار گرفته‌ اند‌. 

مجید عبداللهی، معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حدود ۱۰۰ هزار کلاس درس نامقاوم در کشور وجود دارند که در برنامه ریزی بهسازی سازمان نوسازی مدارس قرار گرفته‌ اند.

او ادامه داد: اعتبارات بهسازی این مدارس از منابع مختلف همچون صندوق ذخیره، صندوق توسعه ملی، خیرین مدرسه ساز و... جمع آوری می‌شود تا تعداد این مدارس کاهش یابد.

وی با بیان این که مدارس تخریبی خط قرمز آموزش و پرورش هستند؛ افزود: اگر مدرسه‌ای تخریبی باشد، سازمان نوسازی مدارس در نامه‌ای به آموزش و پرورش اعلام می‌کند که این مدرسه نمی‌تواند دانش آموزی را ثبت نام کند.

او با بیان این که حدود ۱۵ استان کشور دارای مدارس فرسوده هستند؛ تصریح کرد: استان‌های کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، تهران، فارس، کرمان، اصفهان و خراسان رضوی در اولویت سازمان نوسازی هستند.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی با بیان این که وسایل گرمایشی ۲۳ هزار مدرسه در دولت سیزدهم استاندارد سازی شده اند؛ اظهار کرد: سال گذشته سیستم گرمایش و سرمایش حدود ۹ هزار و ۵۰۰ مدرسه استانداردسازی و برنامه ریزی شده است که تا زمستان امسال سیستم گرمایش و سرمایش ۱۰ هزار مدرسه دیگر را انجام دهیم که منابع این حوزه تأمین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار