مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از شنبه تا دوشنبه افزایش نسبی دما و ماندگاری هوای گرم در بیشتر مناطق کشور به ویژه مرکز، جنوب و جنوب شرق داریم.

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان تا چندروز آینده در نیمه شرقی، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز، باد و گردوخاک پیش بینی شده است گفت: این وضعیت گردوخاک سبب کاهش دید و کیفیت هوا دراین مناطق خواهد شد.

وی ادامه داد: امشب در برخی از مناطق شمال‌غرب، برخی نقاط رشته کوه البرز، برخی مناطق گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات غرب و جنوب کرمان و هرمزگان، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: شدت بارش‌های امروز مربوط به خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی است.

ضیائیان با بیان اینکه از  شنبه تا سه شنبه جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم می‌شود، افزود: شنبه در ارتفاعات سواحل خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و خراسان رضوی انتظار بارش های پراکنده وجود دارد.

او بیان کرد: تا چندروز آینده در نیمه شرقی، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز، باد و گردوخاک پیش بینی شده است که سبب کاهش دید و کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

وی اظهار کرد: در سواحل شمالی، شمال شرق و دامنه های جنوبی البرز، کاهش نسبی دما و از شنبه تا دوشنبه افزایش نسبی دما و ماندگاری هوای گرم در بیشتر مناطق کشور به ویژه مرکز، جنوب و جنوب شرق داریم.

خبرنگار: محبوبه کباری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار