نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات گفت: باید به رئیس جمهور منتخب کمک کنیم تا در مسیر تحقق اهداف رهبر معظم انقلاب در کشور موفق باشد.

 حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده  نماینده ولی فقیه در هرمزگان  افزود: ما در میان تمام نعمت‌هایی که خداوند در اختیارمان قرار داده است بزرگترین نعمت ولایت فقیه است که ادامه ولایت پیامبر اسلام است.

وی گفت: خدا ما را زیر بیرق ولی فقیه قرار داده است واین بزرگترین نعمت ماست.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سکان دار این انقلاب است افزود: این انقلاب با وجود رهبر معظم انقلاب ریشه و پایه‌ای محکم دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده گفت: دشمنان بار‌ها میخواستند کشورمان را وارد جنگ‌های مختلف کنند، اما با درایت مقام معظم رهبری این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری نیز بدون رئیس جمهور و بدون مجلس در مقطع‌ای حتی یک روز برنامه‌ها عقب نماند و انتخابات به خوبی برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: امروز دانشجویان آمریکا وقتی پیام رهبر معظم انقلاب را می‌شنوند و عکس رهبری را بالا میبرند و آن روزی که به جوانان امریکایی پیغام دادند که شما در مسیر درست تاریخ حرکت می‌کنید این مشوقی بود و رهبر معظم انقلاب مسیر درست را برای جوانان تبیین کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده با اشاره به روز شورای نگهبان نیز افزود: همه دنیا شورای نگهبان دارند، اما با نام‌های مختلف که قوانین مصوب مجلس را با قانون اساسی تطبیق می‌دهند.

وی گفت: در کشورمان کار نظارت بر انتخابات و تائید صلاحیت‌ها بر عهده شوای نگهبان است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به قیام امام حسین (ع) افزود: اهداف امام حسین از قیام عاشورا اصلاح امت و بازگرداندن ان‌ها به دامان قرآن، امر به معروف و نهی از منکر، احیای سنت پیامبر و حمایت از حق و مبارزه با باطل است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده گفت: حکومت اسلامی نیز باید موانع را از جلوی جوانان بردارد تا راه درست را انتخاب کنند.

وی افزود: امروز باید در مجالس عزاداری به اهداف قیام امام حسین (ع) اشاره و شور و شعور حسینی در مجالس اجرا شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.