فرماندار نیکشهر گفت: تمام ظرفیت امدادی و هلال‌احمر شهرستان برای یافتن امیرحمزه فولادی بسیج شدند.

 طی چند روز گذشته خبر مفقودشدن امیرحمزه فولادی نونهال ۹ساله نیکشهری موجب تکدر خاطر مردم شده است.
 
در همین راستا عملیات جستجو و نجات این فرزند نیکشهری با توان از جانب رده‌های مربوطه در این شهرستان به کار گرفته شده و باقدرت ادامه دارد.

مجیب حسنی  فرپامدار نیکشهر در خصوص جزئیات مفقودشدن امیرحمزه فولادی نونهال ۹ساله نیکشهری بیان کرد: خانواده این کودک بعد از سه روز از مفقودشدن فرزندشان، گم‌شدن این کودک را به دستگاه‌های انتظامی اطلاع دادند.


تمام ظرفیت‌ها در جستجوی امیرحمزه کودک ۹ساله نیکشهری +فیلم و تصاویر 

 وی ادامه داد: بعد از اطلاع خانواده بلافاصله کار جستجو با تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان و همکاری نیرو های‌های امدادی و هلال‌احمر انجام شد که تا کنون علی‌رغم جست‌وجو‌های فراوان هنوز آثاری از این کودک یافت نشده است.
 
حسنی همچنین تصریح کرد: به گفته خانواده این کودک امیرحمزه به همراه یکی از نوجوانان روستا در مسیر رفتن به روستای کهیری در بخش آهوران بود که در مسیر با ابراز خستگی و عدم توانایی برای ادامه مسیر از دوستش می‌خواهد برود و کمک بیاورد.


تمام ظرفیت‌ها در جستجوی امیرحمزه کودک ۹ساله نیکشهری +فیلم و تصاویر

تمام ظرفیت‌ها در جستجوی امیرحمزه کودک ۹ساله نیکشهری +فیلم و تصاویر

بی خبری از کودک با گذشت  یک هفته از ناپدید شدن در کوه‌های آهوران نیکشهر

کدخدا نورمحمد فولادی از معتمدان منطقه آهوران و روستای کهیری نیکشهر اظهار کرد: از روز یکشنبه بعد از تعطیلی درس مکتب مدرسه دینی، امیر حمزه به همراه یکی از دوستانش از روستای "توک متسنگ" به سمت روستای مجاور کهیری از دل کوهها بدون اطلاع خانواده حرکت کردند که قبل از رسیدن به مقصد وی خسته می شود و یک نفر دیگر راه را ادامه می دهد و به روستا می رسد و اکنون ششمین روز از این اتفاق می گذرد و هنوز هیچ خبری از او نیست.

 

وی افزود: بعد از گذشت چند روز نیروهای هلال احمر نیز به این منطقه برای جستجو و در حال تلاش هستند ولی هیچ امکاناتی همچون سگ‌های که برای این کار آموزش دیده باشند وجود ندارد و تا این لحظه تمام اقدامات بی نتیجه‌ بوده و اثری از امیر حمزه خردسال نیست.

کدخدا نورمحمد ادامه داد: مردم بخش آهوران از مسوولان با وجود اینکه ۶ روز از این اتفاق ناگوار می‌گذرد درخواست کمک و یاری نیروهای دولتی و مردمی را دارند و انتظار می‌رود هرچه سریعتر با استفاده از تجهیزات مربوطه به دنبال این کودک مفقود شده نیکشهر باشند.

 

جستجوی نیروهای امدادی برای یافتن کودک ۹ ساله نیکشهر بی نتیجه مانده است

رییس جمعیت هلال احمر نیکشهر نیز  از بی نتیجه ماندن برای یافتن کودک ۹ ساله در منطقه کوهستانی روستای کهیری بخش آهوران نیکشهر خبر داد.

تمام ظرفیت‌ها در جستجوی امیرحمزه کودک ۹ساله نیکشهری +فیلم و تصاویر

سیداکبر علوی افزود: پس از تایید پاسگاه کهیری مبنی بر مفقود شدن امیر حمزه فولادی در ارتفاعات کوههای آهوران، بلافاصله تیم جستجو و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان نیکشهر به منطقه اعزام شده است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر تیم های جستجوی هلال احمر شهرستان های نیکشهر و سرباز ۲ گروه داوطلب پهپادی و ده‌ها تیم محلی به مدت ۶ روز منطقه را مورد بررسی قرار دادند که تمام تلاش این عزیزان تا کنون بی نتیجه مانده است.

تمام ظرفیت‌ها در جستجوی امیرحمزه کودک ۹ساله نیکشهری +فیلم و تصاویر

تمام ظرفیت‌ها در جستجوی امیرحمزه کودک ۹ساله نیکشهری +فیلم و تصاویر

بخشدار آهوران نیکشهر نیز گفت: با پیگیری نماینده حوزه انتخابیه چابهار و استاندار سیستان و بلوچستان از استان های همجوار درخواست بالگرد شده که به دلیل شرایط نامساعد جوی اعزام بالگرد به روزهای آینده موکول شده است.

ابابکر نیک نژاد افزود: کوهستانی بودن منطقه، گرمای هوا و سخت گذر بودن منطقه، اگر چه جستجو را برای تیم های امداد و نجات سخت کرده اما جستجو برای یافتن این کودک همچنان با دل و جان از طریق بیش از ۱۰۰ نفر از نیروهای امدادی و مردم محلی ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار